Anonym bruker Skrevet 18. august 2009 #1 Skrevet 18. august 2009 Jeg er alenemor og må derfor renske vasken selv. Noen der ute som vet åssen jeg kan fikse vasken sånn at den ikke blir tett mer? Nå tar det 1000 år før vannet i vasken renner ned i sluket:P
mamarama og lille banan Skrevet 18. august 2009 #2 Skrevet 18. august 2009 Du må åpne vannlåsen under vasken. Husk å sette under en bøtte, det står vann i den Så må du plukke bort alt det ekle som gjør det tett. Kan være lurt med en liten runde plumbo også
Anonym bruker Skrevet 18. august 2009 #3 Skrevet 18. august 2009 takk for veldig fint svar! skal jeg helle plumbo før eller etter jeg plukker ut det som har tettet vasken?
Anonym bruker Skrevet 18. august 2009 #4 Skrevet 18. august 2009 På butikken får du en sånn avløpsåpner sak, det er ikke plumbo, men Jif (mørkeblå flaske). Om kvelden når du legger deg, tømmer du hele flaska i vasken. Neste morgen kjører du på med glovarmt vann en stund. Funker hvertfall fint her
mamarama og lille banan Skrevet 18. august 2009 #5 Skrevet 18. august 2009 Det går an å prøve i første omgang, ja. Plumbo (pulver) er skikkelig etsende saker, og er sterkere enn Jif avløpsrens. Husk å bruke hansker når du bruker Plumbo, det er auau for hendene
Anonym bruker Skrevet 18. august 2009 #6 Skrevet 18. august 2009 Den jif flaska har jeg prøvd 3 ganger på badet nå,dyrt blir det,og ikke virker det helt her. Jeg tømte salmiak nedi sluket,la det virke ei stund,og vips så var røret hetl åpent. Billig og effektivt.
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå