Venter på lite knøtt : ) Skrevet 18. august 2009 #1 Skrevet 18. august 2009 Prøver å bli gravid og er bare litt nysgjerrig. Er det noen her som vet at de ble gravid ved å ha sex før selve EL-dagen?
ny83 Skrevet 19. august 2009 #2 Skrevet 19. august 2009 hei. jeg er ganske sikker på jeg ble gravid den dagen jeg fikk positiv el-test..
Sunnybeach4gull :) Skrevet 19. august 2009 #3 Skrevet 19. august 2009 Hey :-) Den hær gangen vet æ ikke enda, men sist gang blei æ gravid på dag 14 i syklusen ;-) Hadde sex dagen før el ;-) På ultralyd så stemte d på dagen etter menstermin og lillemann kom på termindato :-P Lykke til med babylaging :-) Så spennanes!
opsi fødeklar Skrevet 23. august 2009 #4 Skrevet 23. august 2009 Hei sunnybeach.. Hvor gammel er babyn din? husker du var her når jeg var her sist- og det er ikke leneg sia:)
Adrian07♥ Sofie10♥ Skrevet 23. august 2009 #5 Skrevet 23. august 2009 Her hadde vi kun sex 3 dager før sist EL, var på ferie før og etter hvor vi ikke hadde sex (bodde med familien), så temmelig sikker på at det skjedde da.. Jeg har alltid EL likt hver mnd (kjenner det). Har gutt fra før og ønsker gjerne en jente nå, så da kan det kanskje hende vi er så heldige siden vi hadde sex såpass mange dager før EL..
*LillaMeg* Skrevet 23. august 2009 #6 Skrevet 23. august 2009 El min var på en lørdag, og vi hadde sex på torsdagen (ettermiddag) og på fredagen (ettermiddag og kveld) haha.. Tror det må ha skjedd da engang.. På lørdagen så gikk jeg hele dagen å kaldsvettet. Ikke at det er et symptom, men det var liksom noe som ikke stemte.. Trodde jeg brygget på en forkjølelse eller noe.. Til og med samboer kommenterte det.. .
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå