Gå til innhold

Anbefalte innlegg

Skrevet

blei operert i dag, 8 uker på vei.

sorry for dere som blir bryd av at jeg skriver dette.

 

Håper dere aldri får oppleve dette, dette er 3 gangen min.

klarer jeg å bli gravid igjen så kommer jeg ikke inn her igjen for her føler jeg meg ikke velkommen med mine bekymringer og opplevelser.

takk

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Så trist! Håper det snart går bra for deg. Syns ikke du skal unnskylde at du skriver her. Det er frivillig om man åpner og leser innlegg og overskriftene sier jo ofte litt om hva som står i innlegget.

Mange varme tanker.

Skrevet

Huff så trist . håper du snart er tilbake og at alt da går fint.

stor klem til deg.

 

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...