LINDA*** Skrevet 18. august 2009 #1 Skrevet 18. august 2009 Syns jeg klager min nød nesten hver dag. Er det ikke det ene så er det det andre.... Rygg, mage, bein, føtter osv osv..... Det skal ikke være lett detta her, hehe;) Sist var jeg "smertefri" helt til the bitter end.... Da var det ikke èn vondter! Følte meg opplagt så og si hver eneste dag...
Dane Skrevet 18. august 2009 #2 Skrevet 18. august 2009 Helt enig med deg... Noe helt annet enn forrige svangerskap. 34+5 og jeg klager, puster og peser. Jeg har ikke veldig mye vondt, men syns det er innmari tungt. Tett nese, og MASSE sure oppstøt, sover dårlig, urolig bein... 5 uker igjen og jeg skulle ønske fødselen var her går. På en annen side... har ikke ordna en dritt. Mangler vogn, vugge osv... ;-)
an Skrevet 18. august 2009 #3 Skrevet 18. august 2009 tør nesten ikke svare jeg he he..er i uke 38 og merker ikke at jeg er gravid engang,kanskje det er litt lettere for 1gangs?føler ihvertfall med dere.dere er snart i mål!
Marbella Skrevet 19. august 2009 #4 Skrevet 19. august 2009 To første svangerskapene var tunge, nr 2 var jeg så plaget med bekkenløsning at jeg knapt kunne gå...men denne gangen er jeg i superform, og bekkenet er ingen problem:) Har 2 uker igjen.....deteneste som har plaget meg er varmen i sommer
guaguita2009 Skrevet 19. august 2009 #5 Skrevet 19. august 2009 Må også innrømme at jeg ikke har stort andre plager enn halsbrann.. tung og treig.. Og hormonene blir verre og verre:) Ellers er jeg bare så utrolig spent på mitt første barn og fødsel så håper hun vil komme om ca 2uker Er nå 36+2
Mamma Mim Skrevet 19. august 2009 #6 Skrevet 19. august 2009 Jeg har det så mye lettere denne gangen enn sist på samme tid, så jeg svever bare jeg! Var veldig plaget med kvalme tidlig i dette svangerskapet, det var jeg ikke sist. Men etter det var over har jeg hatt det supert! Ofte glemmer jeg nesten at jeg er gravid, helt til jeg kikker ned og oppdager magen.... Er foresten 31+3
kommende mor til 4 Skrevet 20. august 2009 #7 Skrevet 20. august 2009 Er bare 31 uker da, men med tvillinger. Egentlig ingen plager selv om jeg ser snart høygravid ut. Gleder meg over hver dag jeg får ha det sån......
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå