JenteBeibi.04.02.09<3 Skrevet 18. august 2009 #1 Skrevet 18. august 2009 Hei, Jeg lure på om jeg kan drikki til datteren min som er 6,5 mnd gammel. Som mellommåltid. Var idag med en venninne i byen. Hun har en 10 mnd gammel gutt. Å det virket så mye enklere å gi en flaske "drikki". Ikke det at jeg syns det er så voldtsomt stress å gi datteren min mat. Men hu vil ha så mye mat hele tiden. Hun er veldig lang og tynn, veier 7220 gram og 68 cm. Så jeg har ikke problemer med å gi henne noe ekstra. Siden hun ligge en graf under i grafen. Å hun er veeldig lei melk. Så hun vil helst å middag og purè. Men siden Drikki er egentlig for 8 mnd. Så lurer jeg på om det går ant? eller er greit? å ikke farlig. Ingedienser i drikki: Skummet melk, vann, bananpuré (6%), nedbrutt rismel (4,8%), stivelse, vegetabilsk olje, melkesukker, aroma, maltodekstrin, mineraler (kalsium, jern, jod, sink), vitaminer (A, D, E, K, C, tiamin, riboflavin, niacin, B6, folsyra, B12, biotin, pantotensyre
JenteBeibi.04.02.09<3 Skrevet 19. august 2009 Forfatter #3 Skrevet 19. august 2009 Prøve å dytte eg gang til jeg =P
Collette Skrevet 19. august 2009 #4 Skrevet 19. august 2009 Ut fra ingrediensene, så ser det ut som det skal gå bra. Har du prøvd velling? Smaker kanskje for mye melk..?
JenteBeibi.04.02.09<3 Skrevet 19. august 2009 Forfatter #5 Skrevet 19. august 2009 Har prøvd velling ja.. å ikke noe inn for det hos datteren min nei. =P Har prøvd 100 ml Drikki å det likte hun altså. Så får se hvordan hun reagerer =)
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå