Gå til innhold

Kan je gi "Drikki" til en 6,5 mnd gammel baby?

Anbefalte innlegg

Skrevet

Hei,

Jeg lure på om jeg kan drikki til datteren min som er 6,5 mnd gammel. Som mellommåltid. Var idag med en venninne i byen. Hun har en 10 mnd gammel gutt. Å det virket så mye enklere å gi en flaske "drikki". Ikke det at jeg syns det er så voldtsomt stress å gi datteren min mat. Men hu vil ha så mye mat hele tiden. Hun er veldig lang og tynn, veier 7220 gram og 68 cm. Så jeg har ikke problemer med å gi henne noe ekstra. Siden hun ligge en graf under i grafen.

Å hun er veeldig lei melk. Så hun vil helst å middag og purè. Men siden Drikki er egentlig for 8 mnd. Så lurer jeg på om det går ant? eller er greit? å ikke farlig.

Ingedienser i drikki:

Skummet melk, vann, bananpuré (6%), nedbrutt rismel (4,8%), stivelse, vegetabilsk olje, melkesukker, aroma, maltodekstrin, mineraler (kalsium, jern, jod, sink), vitaminer (A, D, E, K, C, tiamin, riboflavin, niacin, B6, folsyra, B12, biotin, pantotensyre

Videoannonse
Annonse
Skrevet

dytt=)

Skrevet

Prøve å dytte eg gang til jeg =P

Skrevet

Ut fra ingrediensene, så ser det ut som det skal gå bra. :) Har du prøvd velling? Smaker kanskje for mye melk..?

Skrevet

Har prøvd velling ja.. å ikke noe inn for det hos datteren min nei. =P Har prøvd 100 ml Drikki å det likte hun altså. Så får se hvordan hun reagerer =)

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...