Gå til innhold

Legging av 11 mnd baby!!?? Trenger råd!

Anbefalte innlegg

Skrevet

Vi har ei jente på 11 mnd, og har tidligere vært nogenlunde ok å legge.. Men i d siste er det bare jeg(altså mamma) som får legge... hylskriker om pappaen skal legge... Jeg aner ikke mine arme råd.. Flere som har d sånn..kommer dette til å gå over?!

Håper jo at dettte skal gå over, for dette innebærer jo at jeg må være hjemme hver gang hun skal legges... Frustrert ...

Håper på svar!!

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Henger meg på denne - samme her! Det er vanskelig nok når jeg legger han, men om pappan prøver blir det hyling uten like!

Skrevet

Henger meg på denne - samme her! Det er vanskelig nok når jeg legger han, men om pappan prøver blir det hyling uten like!

Skrevet

Hei! Vi har slitt med leggingen og mye oppvåkninger på kveld og natt. Jeg brukte opp mot en time på leggingen, mens det det ble hylskriking hvis pappaen prøvde å legge. Endte som regel med at jeg måtte ta over fordi jeg ikke orket å høre på.

Dette er det helt slutt på etter at vi gikk over til en lur om dagen. Vi gjør han klar til kl syv og så sitter vi i sofaen å slapper av et kvartes tid før vi går opp. Da har han sovnet til halv åtte uansett hvem som legger. I tillegg sover han mye bedre om natten. Og han er ikke mer grinete på kvelden.

Hvis deres kun sover en gang om dagen, har jeg ingen forslag :o)

Skrevet

Her har vi det likedan bortsett fra at det er pappan som alltid legger. Ungen hyler, han trøster og bruker lang tid på å få henne til å sovne. Har også våknet en del om nettene, men det har heldigvis gått bra i det siste (bank i bordet). Ungen får nå kun en dupp på dagen, men er uansett like vanskelig å legge. Vi trøster oss med at det bare er en periode som snart går over siden hun alltid var så enkel å legge tidligere.

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...