Anonym bruker Skrevet 18. august 2009 #1 Skrevet 18. august 2009 Jeg skal ut som lærling som barn og ungdomsarbeider.Når jeg er ferdig ønsker jeg å videreutdanne meg.Nå for øyeblikke ønsker jeg ikke å jobbe i barnehage men har veldig lyst å jobbe på barnehjem eller med ungdom men vet ikke hvordan jeg kan få meg lærlingplass innefor det området.Hvordan kan jeg gå frem? Kan jeg tilby å jobbe gratis bare for å få dekket praksisen jeg trenger +erfaring?
Anonym bruker Skrevet 18. august 2009 #2 Skrevet 18. august 2009 Er det lov å ansette noen uten å gi lønn?
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå