Gjest Sauen har 2 jenter =) Skrevet 18. august 2009 #1 Skrevet 18. august 2009 Jeg lurte på å prøve dette, men er litt usikker på om det er noe for meg. Har prøvd E.M-foundation, men var ikke helt fornøyd... Huden min er veldig tørr , spesielt i pannen, og det meste av foundation og pudder gjør at jeg ser veldig flassete ut i pannen... Reagerer også litt på sminke, men helst rundt nesen (inni kroken der)... Og så trenger jeg helst noe som dekker ganske bra, for jeg har mye ujevnheter i fjeset, i fargen da... Og tynn hud så man ser godt blodårene=P Hadde jo vært veldig kjekt med foundation/pudder som dekker bra, uten at jeg ser flassete ut pga tørr hud eller klør pga irritert hud... Blir I.D. helt feil eller?
Alyssa Skrevet 18. august 2009 #2 Skrevet 18. august 2009 Jeg liker ID veldig godt om sommeren. På vinteren syns jeg huden blir altfor tørr. Nettopp på de stedene du skriver, panna og "nesekrokene".
tante grusom master of law Skrevet 18. august 2009 #3 Skrevet 18. august 2009 Hvis du er veldig tørr, så må du bruke en god og rik fuktighetskrem. Har du prøvd dermalogica intensive moisture balamce? Jeg har meget tørr hud og den hjelper godt! E.M kan ikke sammenlignes med id. Id er myye bedre og gir ikke et tørt resultat da Id smelter på huden. Id dekker også godt! Men du burde uansett gjøre noe med tørrheten også. Det er også viktig å skrubbe huden et par ganger i uken for å få bort død hud.
Gjest Sauen har 2 jenter =) Skrevet 18. august 2009 #4 Skrevet 18. august 2009 Takk for svar=) Jeg skrubber og renser, men får ikke kontroll over det... Har egentlig tørr hud over hele meg, ser ut som en fisk på leggene, hehe, full i "skjell"... Men har ikke prøvd den kremen du snakket om, den skal jeg absolutt prøve... Har jo prøvd alt annet så=P
tante grusom master of law Skrevet 18. august 2009 #5 Skrevet 18. august 2009 Den er super god, og gir ikke urenheter. Den er dog svindyr i norge, over 600kr tror jeg. Jeg kjøpte på lookfantastic.com for litt over 200.
Gjest Sauen har 2 jenter =) Skrevet 18. august 2009 #6 Skrevet 18. august 2009 da blir det lookfantastic=)
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå