Liten snupp + liten spire =) Skrevet 18. august 2009 #1 Skrevet 18. august 2009 Må det være helt ferske reker eller er frossne reker også greit???
Maisie Skrevet 18. august 2009 #2 Skrevet 18. august 2009 Både ferske og frosne reker er helt greit å spise. Kos deg!
Abracadabra Skrevet 19. august 2009 #3 Skrevet 19. august 2009 er det ikke bare under amming man skal være forsiktig med reker da? at småen kan få mageknip hvis mamma spiser reker og ammer? hm. skjønner jeg må friske opp dette her ja ;-)
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå