Gå til innhold

4tette


indigomamma

Anbefalte innlegg

Fortsetter under...

(-: (-:

 

Jo, det er travle dager. samtidig ser jeg at de har utrolig glede av hverandre og underholder hverandre.... For meg var overgangen fra nr 1 til 2 den aller største. Det som er mest slitsomt akkurat nå er at jeg er så fryktelig kvalm hele døgnet, men det visste jeg jo om - så det er ikke synd på meg (-;

 

Jeg er heldig som har en fantastisk mann som tar alt i denne perioden. Det var vel egentlig han som ønsket 4 barn mest.....

 

Ellers så følte jeg at hvis vi skulle ha mange barn, så var det bare å hoppe i det. Nå er vi inne i det, og det er travelt uansett.... Men kjempegøy!!! Eldstemann rekker akkurat å bli 5 år før han blir storebror igjen.

 

Det kan anbefales! Det eneste som hadde vært en strek i regningen er om det blir flerlinger.... Tenk det!! Skal på UL på mandag.

 

Som sagt var overgangen fra 1 til 2 den største, tredjemann merker vi nesten ikke. Så det er bare å sette i gang (-;

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Ja vi skulle ha en siste og der var nr 3 OG nr 4. Nå gikk det galt den gangen, men likevel....brått 4 var overveldende, men gikk seg fort til:)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Hei! Jeg skal ha mitt 3 barn.... og denne her kommer tett på nr 2. Det er kun 16 mnd mellom de. Må innrømme at jeg gruer meg for enda en fødsel så fort igjen... Du som har bare 15 mnd mellom dine, hvordan opplevde du det?

dessuten gruer jeg litt for at det blir slitsomt. Har fått avslag på BH og pjokken er bare knappe året når jeg går høygravid. Helt klart praktisk med hjemmeværende mor men det er en tid man trenger hvile...

Lenke til kommentar
Del på andre sider

jeg hadde ikke barnehage til isaa da jeg ventet Lucas. for og si det sånn så begynte Issac i barnehagen nå etter jul. da var han 2,5 år. Vi har heller ikke familie i nærheten . så det ble tungt. Eldstemann hadde nattskrekk da jeg venta lillebror. så det ble mye bæring på natta og lite med søvn. og da lillebror kom var det ekstrem sjalusi som slo ut. måtte gå og amme den første tiden. og kunne aldri la de være alene. (pga mulig draps forsøk :) ) Men nå har de begynt og bli venner. men jeg har venner som ikke har hatt noe problem med å få to så tette. men jeg syns det har vært døden :) angrer ikke et sekund asså. men det har vært max slitsomt. nå skal de jo sies at mine to har minimat behov for søvn. og har i tillegg masse allergier som gjør at det blir mye mere våken netter enn vanlig. kan vel si at jeg har vel skrekk historien ang to tette :) Isaac (den eldste ) ble jo tatt med hastesnitt. så fødsel så tett oppå har jeg ikke noe å si på dessverre.

 

 

lykke til :) håper jeg ikke skremte deg :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Ingen av mine har vært så tette som 15 mnd, men fødselene har blitt lettere og lettere!! Sistemann som kom 20 mnd etter nr 2 var stor, men han kom i rekordfart. Følte meg så sprek etterpå at jeg reiste hjem noen timer etter fødselen. Sånn var det ikke da førstemann ble født....!

 

Som oftest er det nok bare lettere å føde igjen etter så kort tid, men det finnes jo unntak fra alle regler.....

 

Høres slitsomt ut med to tette når du har det sånn, To tette + en til i magen. For min del er det travelt og til tider hektisk, men jeg har ikke opplevd det som du.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...