Gå til innhold

Anbefalte innlegg

Skrevet

Er de gode?

Er så møkkalei støvler som ikke holder en sesong engang. Har prøvd ponny, viking og diverse andre.

Nå har jeg kjøpt tretorn til meg og ene datteren min.

Noen med erfaring?

Og jeg kjøper ikke støvler til 1000 kroner.

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Jeg har Tretorn til meg selv, og kjøpte det oxo til Eldstefrøkna ett år. Nå har ikke jeg brukt mine så veldig masse, men Eldstefrøkna brukte jo sine en god del, og de holdt godt. =) Nå har hun jo vokst utav de, så hun får ikke brukt de mer.

(Herlighet, teiteste svaret jeg noengang har skrevet tror jeg, har ikke med hjernen i hele tatt.. Hehe.. Men jeg er hvertfall godt fornøyd med støvlene! ;)

Skrevet

Høres lovende ut at hun vokste ut av de!.

Det har aldri mine fått sjangsen til engang..blir hull i de .

Skrevet

Hei!

Jeg kjøpte lillegutt sine støvler på Lindex faktisk, som er av typen Tretorn. Han har brukt dem i 2 mnd nå og de er enda så gode som nye og han er MYE ute. Dvs at han kommer også tiil å vokse seg ut av de. Kostet bare 129 tror jeg det var. Så vi er iallefall kjempe fornøyd. Han velger også disse støvlene fremfor sko. han er 1,5 år.

Skrevet

Min 4 åring har Tretorn støvler, jeg er kjempeførnøyd! Aldri opplevd at han har vært våt, dessuten er de støvlene bredere i skaftet enn mange andre støvler, noe som gjør at det går an å ha buksa nedi støvlene.

Tror faktsik ikke jeg betalte mer enn 79 kr på XXL.

Skrevet

Vi har Tretorn til storesøster på 3 1/2, de blir brukt mye, og er like fine og hele :)

Skrevet

Takk for svar. Nå gleder jeg meg til å få de. Har bestilt på sportmann.

Der er de fleste sko foresten endel billigere en ellos og andre sportsbutikker. Og det gjelder selvsagt samme merke. Ta en titt!!

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...