Gruffalo:-) Skrevet 18. august 2009 #1 Skrevet 18. august 2009 Skal på jobbintervju torsdag, de ringte idag:-) Søkt på stilling som innsjekk-gatepersonell. De hadde både heltid og deltidsstillinger der. Men, hvordan er arbeidstidene deres? Og hva innebærer jobben egentlig? Lønn?
Gjest Skrevet 18. august 2009 #2 Skrevet 18. august 2009 Jeg har jobbet på flyplass for ikke lenge siden. Arbeidstider, lønn og hva jobben innebærer avhenger av hvilket flyselskap det er og om det er på kortbane- eller regionalrutenettet du skal jobbe på. Men sånn generelt er jo arbeidstiden slik at første skiftet starter veldig tidlig (jeg startet klokken 05) og siste skiftet slutter sent. Hvis det er kun innsjekk og gate du skal jobbe i går jobben i å sjekke inn (såklart ), enten i skranke eller som veileder på innsjekkautomatene. I gate tar man ombord og skriver lastepapirene som man leverer til kapteinen før avgang. Jobben går også ut på å assistere de som trenger det (rullestol, blinde, barn som reiser alene osv) Jeg trivdes utrolig godt i jobben min! Men jeg jobbet på en liten flyplass, så jobbet både med billettsalg, i sikkerhetskontroll, lastet bagasje, innsjekk og gate. Lykke til!
Gruffalo:-) Skrevet 18. august 2009 Forfatter #3 Skrevet 18. august 2009 Ok.. Har de tre skift på flyplassen eller? Tidlig, midt på dagen og sent? Bare tenker sånn i forhold til at det skal passe for resten av familien liksom, vi må jo få kabalen til å gå opp.. Det er en liten flyplass jeg har søkt ved, så er godt mulig alle oppgaver er innebefattet i min stilling også. Det må jeg nesten bare høre om:-) Hva hadde du i lønn? Skjønner om du ikke vil svare på det altså, bare nysgjerrig:-) Man får vel som vanlig tillegg for ubekvem arbeidstid?
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå