Anonym bruker Skrevet 18. august 2009 #1 Skrevet 18. august 2009 hvordan si fra til sambo at eg vill flytte ut?.. forholdet har ikkje vore heilt bra siden sønnen vår kom til verden for 4 mnd siden. men eg sliter med korleis eg skal sei det.. korleis han vill reagere.. har jo tatt opp ein del ting som eg synest han kunne forbedra men det har ikkje skjedd nåke. han er ein ganske lokka person som aldrig seier fra om ting som plager han. seier bere at det ikkje er nåke mens eg ser det er nåke.. osv.. eg begynner å bli psykisk sleten av ditta her.. gråter masse..
Anonym bruker Skrevet 19. august 2009 #2 Skrevet 19. august 2009 Jeg er også sammen med en mann som ikke snakker om så mye,så jeg skjønner den biten av dette. Syns du bare burde ta mot til deg og si det til han,hvis det er det du virkelig ønsker. Kjedelig for han hvis han etter flere mnd får greie på at du egentlig ikke ville være sammen med han. Ønsker deg lykke til!
Anonym bruker Skrevet 20. august 2009 #3 Skrevet 20. august 2009 har sakt det. tok mot til meg å sa det i går.. reagerte roligt helt til jeg å minsten gikk å la oss da begynte han og drikke.. da tok jeg minsten å kjørte bort til mine foreldrer å har ikke snakka me han etter det.
Anonym bruker Skrevet 20. august 2009 #4 Skrevet 20. august 2009 Hei igjen. Bra du fikk fortalt han det da.det er nok noen vansklige dager som ligger forann deg nå,men det blir bedre etter hvert. Og det virker som det er dette du vil. Du må jo tenke hva som er best for deg også. Ønsker deg lykke til videre!!
Anonym bruker Skrevet 20. august 2009 #5 Skrevet 20. august 2009 det er veldig vanskeleg ja.. har det ganske tungt, men håper allt ordner seg og vi kan vere venner. takk for det:)
Anonym bruker Skrevet 21. august 2009 #6 Skrevet 21. august 2009 Når du kjenner at forholdet ikke er bra, så synes jeg det er flott at du har mot til å gå ut av det! Tror virkelig at det er bra for deg!!! *lang lykke til klem*
weh85 Skrevet 25. august 2009 #7 Skrevet 25. august 2009 Hei, høres ut som du har det tungt om dagen. Du skriver at dere ikke har fungert så bra etter at barnet ble født. Jeg skal ikke si til deg at det er riktig for deg å ikke gå fra ham, men jeg tror at det uansett for alle er ganske tøft for parforholdet å få barn, særlig de første månedene, men at det blir bedre etter hvert. Hvordan hadde dere det før dere fikk barn? Når man får barn er det jo også så slitsomt i seg selv at man ikke tåler så mye av partneren sin nødvendigvis. Da må man være ganske innstilt på å bevare kjærligheten for at det skal gå bra. Men når det er sagt, så er det du som til sist vet best hva du føler...
Anonym bruker Skrevet 27. august 2009 #8 Skrevet 27. august 2009 vi hadde det ganske fint før vi fikk barn.. er etter barnet kom alt snudde seg. vet det er tøft for forhold å få barn, men han har ikke vert til stede i det hele tatt jeg har tatt meg av alt fra morgen til kveld.
Anonym bruker Skrevet 27. august 2009 #9 Skrevet 27. august 2009 Enkelte menn er ikke modne for den omveltningen det er å få barn. Menn kan også få barseldepresjon! Kanskje det er derfor han "melder seg ut"?
Anonym bruker Skrevet 28. august 2009 #10 Skrevet 28. august 2009 har faktisk tenkt det samme at han kansje har fødselsdepresjon. har spurt om han er deprimert men han nekter på det.
Anonym bruker Skrevet 28. august 2009 #11 Skrevet 28. august 2009 Fire måneder er jo veldig kort tid da... og det ER strevsomt å få baby... Det er en kjempe omveltning for begge to, og man takler det på hver sin måte! Jeg synes du skal sette deg ned å snakke skikkelig med han istedetfor å bare stikke av...
Anonym bruker Skrevet 29. august 2009 #12 Skrevet 29. august 2009 har snakket og er enig om å gå i parterapi.
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå