Gå til innhold

Erfaringer ved bruk av Akta Graco bilstol

Anbefalte innlegg

Skrevet

Vurderer kjøpe en 2008 modell med belte-base 0-13kg.

Noen som vet om denne er bra?

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Det lurer jeg også på.. Står mellom den, Maxi cosi og besafe..Skal ikke være lett..hehe..

Skrevet

Nei det er kjempevanskelig å velge bilstol synes jeg...

Håper noen vennlige sjeler orker å dele erfaringer her da

Skrevet

Jeg kjøpte Acta Graco bilstol i går. Har kikket på den flere ganger og synes den har virket veldig ålreit. I tillegg var den på tilbud til 1600kr med base, noe jeg synes var veldig billig. Jeg har ikke sett noen tester på denne, men damen jeg handlet hos mente det var en veldig bra stol. Jeg tror nok babyen ligger veldig godt oppi den.

Skrevet

Vi hadde acta Graco bilstol, 2007 modell til vår sønn. Det er et veldig bra sete. Har vært strålende fornøyde med det;) Acta Graco er et solid merke og kom vel også på 2 plass i 2007 under en bilsete test;)

Skrevet

vi har kjøpt denne stolen etter flere anbefalinger fra venner og bekjente. Siden det er en veldig grei pris på den også, så falt valget på den.

Har ikke montert den i bilen enda, har ikke termin før i november, så litt tidlig fortsatt. Men den skal visst være veldig lett å montere.

Søsteren min har samme stolen, og er super fornøyd.

Skrevet

Kanskje jeg må bare kjøpe den da ;)

Skrevet

Vi har hatt dette setet og har vært kjempefornøyd!:)) Nå har vi byttet da, for lillemann har blitt for stor. Skal selge setet forresten til en billig penge.

Lykke til med bilstol valg:)

Skrevet

Brukte den til jenta vår og var kjempefornøyd. Veldig greit med den solskjermen. Base kan være litt vanskelig å få festet skikkelig dersom dere har formsydde seter i bilen. Men formsydde seter i bilen er et herk uansett hvilken barnestol dere velger......

Skrevet

vi har kjøpt teutonia sin i stedet, eneste forskjellen er den innleggsputa, også stoffet. tror vi blir veldig fornøyde, den kostet 1900 kr med base. hun på butikken sa at stolen var identisk, var faktisk jeg som påpekte forskjellen på innlegget:)

vi har ikke fått testet stolen enda da, men basen står klar i bilen:) gleder meg:)

Skrevet

Hva skal du ha for det?

Skrevet

Tenkte ca. 900 for det inkl. base:)

Skrevet

Vi har Acta Graco (cosmic comfort) til sønnen vår nå :-) Han er 1 år og vi har brukt det siden han var 6 mnd gammel. Går fra 0-25 kg og kan brukes både bakover og forovervendt. Veldig fornøyd med det!

Skrevet

Vi er også veldig fornøyd med vårt Akta Graco sete:)

har 2007 modellen, men liker veldig godt designet på setene:)

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...