Turbomamma<3<3<3 Skrevet 18. august 2009 #1 Skrevet 18. august 2009 Enn at jeg nå er halvveis i svangerskapet, det er ikke til å tro.. Tiden går så mye fortere nå når jeg har ei fra før! Enda ikke enige om navn på hun eller han.. Men får håpe det blir klart før januar!
♥Humblebie™Emilie08 og Leah09♥ Skrevet 18. august 2009 #2 Skrevet 18. august 2009 åå så morro ) Ja, syns også tiden går myyye fortere nå som jeg har ei fra før ) Er halvveis på fredag jeg, gleeeder meg hehe, men ennå maaaaange uker igjen )
Kristi*trebarnsmor* Skrevet 18. august 2009 #3 Skrevet 18. august 2009 Henger meg på Er halvveis til lørdag, og syns tiden bare raser av gårde denne gangen. Forrige gang tellte jeg ned til ul flere uker (sikkert mnd...) i forveien, denne gangen var plutselig dagen her i dag, og vi venter en tilsynelatende frisk og perfekt liten baby
January10 - Skrevet 18. august 2009 #4 Skrevet 18. august 2009 er også halvveis i dag å var på UL i går å fikk se en sprellende, liten jente. Håper tiden fremover mot jul flyver avgårde i en rasende fart, kan nesten ikke vente med å få den lille i mine armer
Turbomamma<3<3<3 Skrevet 18. august 2009 Forfatter #5 Skrevet 18. august 2009 Så koselig Rarnosen! Jeg var på UL 6.august. Den dagen kom også sånn "plutselig"! Så plutselig - så er vi mamma igjen vet du!
NostraStoria Skrevet 18. august 2009 #6 Skrevet 18. august 2009 Herlig! ) Jeg er halvveis imorgen! Har lyst å spole tiden til januar nå hehe. Dere har god tid til å finne navn da.
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå