Gå til innhold

JIPPI!! Halvveis i dag!:)

Anbefalte innlegg

Skrevet

Enn at jeg nå er halvveis i svangerskapet, det er ikke til å tro..:) Tiden går så mye fortere nå når jeg har ei fra før!;) Enda ikke enige om navn på hun eller han.. Men får håpe det blir klart før januar!:)

Videoannonse
Annonse
Skrevet

åå så morro :))

Ja, syns også tiden går myyye fortere nå som jeg har ei fra før :)) Er halvveis på fredag jeg, gleeeder meg :) hehe, men ennå maaaaange uker igjen ;))

Skrevet

Henger meg på :) Er halvveis til lørdag, og syns tiden bare raser av gårde denne gangen. Forrige gang tellte jeg ned til ul flere uker (sikkert mnd...) i forveien, denne gangen var plutselig dagen her i dag, og vi venter en tilsynelatende frisk og perfekt liten baby :)

Skrevet

er også halvveis i dag å var på UL i går å fikk se en sprellende, liten jente. Håper tiden fremover mot jul flyver avgårde i en rasende fart, kan nesten ikke vente med å få den lille i mine armer :D

Skrevet

Så koselig Rarnosen!:) Jeg var på UL 6.august. Den dagen kom også sånn "plutselig"!;) Så plutselig - så er vi mamma igjen vet du!:D

Skrevet

Herlig! :)) Jeg er halvveis imorgen! Har lyst å spole tiden til januar nå :) hehe. Dere har god tid til å finne navn da. :)

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...