Gå til innhold

imorgen er det min tur:)

Anbefalte innlegg

Skrevet

ïmorgen kl.08.00 skal jeg ha mitt tredje planlagt keisersnutt.Både gleder meg og gruer meg

kommer inn med innlegget mitt litt siden

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Lykke til imorgen :-)

Skrevet

hei. jeg lurer litt på hva som skal til for å få planlagt ks eller settes i gang? skjønner det med for smalt bekken,fødselsangst og det, men andre grunner,synes det er mange som blir satt i gang eller får ks, jeg venter et atort barn på ca 5 kilo, min forrige var akk 5,å kjenner at jeg har ikke så lyst til å føde en som er større, sist gikk vannet av seg selv, kl 07,30, gikk drypp pga dårlige rier og epudural kl 17,00, da gikk det slag i salg så var gullet ute kl,20,55, med hjelp av vakum,og et klipp, men morkaka satt fast så måtte få narkose for å få den ut, så da ble det blodoverføring og formen var ikke bra før etter to dager, så håper dette kan være god nok grunn til at jeg kan settes i gang et par uker før termin, du må ha masse lykke til, regner ikke med at det blir mye søvn på deg i natt,

Skrevet

jeg synest det er nok god grunn til du får utført planlagt keisersnitt. Har fått selv 2 barn på 5 kg hver men med haster keisersnitt og katastrofalt keisersnitt sist. Søk så fort så mulig og få en samtale på sykehuset ,så ordner det seg :))))

Ja ,nei det blir ikke så mye søvn på meg nå,er så spent og gruer meg til morgendagen kommer , er første pasient imorgen og,men det kommer sikkert til og gå bra selv om jeg gruer meg:)

det er jo naturlig reaksjon og instinkt av og bli mamma igjen tror jeg :)

det blir godt og få alt overstøtt og få lille mann i armer :) Gleder meg sinnsykt :) selv om det blir mye smerter de første 2 dagene

Skrevet

Lykke til! det kommer til å gå kjempe bra!

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...