MALENA26 Skrevet 18. august 2009 #1 Skrevet 18. august 2009 ïmorgen kl.08.00 skal jeg ha mitt tredje planlagt keisersnutt.Både gleder meg og gruer meg kommer inn med innlegget mitt litt siden
line_mor Skrevet 18. august 2009 #5 Skrevet 18. august 2009 hei. jeg lurer litt på hva som skal til for å få planlagt ks eller settes i gang? skjønner det med for smalt bekken,fødselsangst og det, men andre grunner,synes det er mange som blir satt i gang eller får ks, jeg venter et atort barn på ca 5 kilo, min forrige var akk 5,å kjenner at jeg har ikke så lyst til å føde en som er større, sist gikk vannet av seg selv, kl 07,30, gikk drypp pga dårlige rier og epudural kl 17,00, da gikk det slag i salg så var gullet ute kl,20,55, med hjelp av vakum,og et klipp, men morkaka satt fast så måtte få narkose for å få den ut, så da ble det blodoverføring og formen var ikke bra før etter to dager, så håper dette kan være god nok grunn til at jeg kan settes i gang et par uker før termin, du må ha masse lykke til, regner ikke med at det blir mye søvn på deg i natt,
MALENA26 Skrevet 18. august 2009 Forfatter #6 Skrevet 18. august 2009 jeg synest det er nok god grunn til du får utført planlagt keisersnitt. Har fått selv 2 barn på 5 kg hver men med haster keisersnitt og katastrofalt keisersnitt sist. Søk så fort så mulig og få en samtale på sykehuset ,så ordner det seg ))) Ja ,nei det blir ikke så mye søvn på meg nå,er så spent og gruer meg til morgendagen kommer , er første pasient imorgen og,men det kommer sikkert til og gå bra selv om jeg gruer meg:) det er jo naturlig reaksjon og instinkt av og bli mamma igjen tror jeg det blir godt og få alt overstøtt og få lille mann i armer Gleder meg sinnsykt selv om det blir mye smerter de første 2 dagene
Får en liten jente i aug:) Skrevet 18. august 2009 #7 Skrevet 18. august 2009 Lykke til! det kommer til å gå kjempe bra!
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå