Gå til innhold

Hvilken vinterdress skal dere kjøpe?

Anbefalte innlegg

Skrevet

?

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Reima tec eller reima tec+. Må se hvordan de ser ut før jeg bestemmer meg. :o)

Skrevet

Var veldig fornøyd med Reima vinteren som var, så dersom ikke dressen passer i år, så blir det vel en ny Reima, antar jeg. Er sikkert andre merker som også er bra, men siden jeg har god erfaring med Reima sålangt, orker jeg ikke gamble på noe annet bare fordi...

Skrevet

det ble reima tec i år, selv om jeg først kjøpte lindex sin fix dress....men dressen fra lindex var for klumpete.

Skrevet

Tør aldri i verden å si at jeg kjøper noe annet enn reima tec her inne, hehe.

Skrevet

Hadde reima tec i hånden idag på Barnas Hus og hadde tenkt å kjøpe. Men så gikk jeg forbi Reflex dressen. Den var på tilbud til 600 inkludert fleecedress, så da ble det den. Syns den virket i bedre kvalitet også , siden den var ørlite tykkere. Så får vi håpe vi blir fornøyd =)

Skrevet

I utgangspunktet er det reimatec som blir kjøpt her i huset, men så har jeg egentlig lyst til å prøve noe annet. Ticket eller Molo kanskje, om jeg får tak i og de er fine i år.

Skrevet

oi haha. jeg barn barn for første gang og visste ikke mye om dresser. gikk på barnas hus og der hadde de reimatec som jeg kjøpte. syns den hadde kule farger + de annbefalte meg den

visste ikke at så mange hadde den. var usikker på om den var bra i forhold til andre merker (kan ikke så mye om barneklærmerker) men da er den vel det siden så mange har den:p kjøpte også reima lue, votter og ulldrakt. noen som vet om de er bra? har nemlig bytterett men trokke jeg vil bytte det;)

Skrevet

Jeg har hatt reima til mine og er fornøyd med det.

I år vil jeg ha 2-delt til begge og går nok for reflex eller skogstad. Storesøster har hatt reflex sin 2-delte i 2 sesonger og den har vært helt super, også på slapse dager.

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...