Gå til innhold

resultatet av blodprøver


Anbefalte innlegg

Skrevet

som jeg har tatt fordi formen er helt elendig viste at jeg nesten ikke har jern (ferritin) i blodet mitt. så nå ser jeg en mulighet til å komme i form igjen vha jern tabletter som legen min har dosert til meg. det var nesten som å få en god nyhet, for det er jo noe man kan gjøre noe med......heldigvis......så hurra nå skal det bare gå oppover igjen.....

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Hurra hurra! Så bra at det 'bare' var jernlageret. :) Det er jo en smal sak å rette opp i i forhold til mye annet. :)

Lykke til med knaskingen av jerntabletter!

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...