tvillingmamma med babyimagen Skrevet 18. august 2009 #1 Skrevet 18. august 2009 som jeg har tatt fordi formen er helt elendig viste at jeg nesten ikke har jern (ferritin) i blodet mitt. så nå ser jeg en mulighet til å komme i form igjen vha jern tabletter som legen min har dosert til meg. det var nesten som å få en god nyhet, for det er jo noe man kan gjøre noe med......heldigvis......så hurra nå skal det bare gå oppover igjen.....
aloha83 Skrevet 18. august 2009 #2 Skrevet 18. august 2009 Hurra hurra! Så bra at det 'bare' var jernlageret. Det er jo en smal sak å rette opp i i forhold til mye annet. Lykke til med knaskingen av jerntabletter!
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå