Anonym bruker Skrevet 18. august 2009 #1 Skrevet 18. august 2009 Jeg har tenkt å anmelde en som kjører i påvirket tilstand, og det er hasj han røyker, mange ganger om dagen og han er sjåfør. Hva sier jeg på tlf til politiet? Egentlig så tør jeg ikke å ringe. Først må jeg nok finne ut skilt nr hans og hvor han evt kjører i dag. Hva gjør politiet? Tar de spytt prøve av han på stedet?
Anonym bruker Skrevet 18. august 2009 #2 Skrevet 18. august 2009 Jeg tror det testes ved urin eller blodprøve... Kan du ikke bare ringe og opplyse hva du vet, da? Politiet har ikke noen problemer med kontakte arbeidsgiver for å få vite hvilken bil han kjører. Synes du skal melde med god samvittighet. Mannen kan jo ta livet av noen!
Anonym bruker Skrevet 18. august 2009 #3 Skrevet 18. august 2009 Hvilken politi stasjon kan man ringe? Kan jeg ikke bare sende mail? Og i mailen kan jeg jo be om å være anonym. Det respekterer de nok.
Anonym bruker Skrevet 18. august 2009 #4 Skrevet 18. august 2009 Jeg skal tipse politiet via nettet, det blir mye enklere for meg, siden jeg ikke tør å ringe. Hvilket av disse er aktuelle temaer? (Miljøkriminalitet eller)? Miljøkriminalitet Her kan du tipse om: Forurensning Natur- og faunakriminalitet Kulturminnekriminalitet Arbeidsmiljøkriminalitet H.I
Anonym bruker Skrevet 18. august 2009 #5 Skrevet 18. august 2009 Åh gud nå er det gjort. Nå har jeg hodepine og hjertet banker ;oS
Anonym bruker Skrevet 18. august 2009 #6 Skrevet 18. august 2009 Så bra at du gjorde det anonymt.. jeg annmeldte svogeren min, og når det ble rettsak ut av det hele måtte jeg vitne.. Det var helt forferdelig og jeg var nervevrak i ukesvis. Nå skal det sies at det var litt mere følelser, samt trusler og slikt inn i bildet (ganske alvorlig) men hadde jeg kunnet valgt om igjen i dag ville jeg ikke annmeldt han. Heldigvis var det flere som var med, slik at jeg ikke ble stående helt alene om det. Derfor ville jeg si, at det var smart du gjorde det anonymt Og veldig bra at du gjorde det!! Og sikkert ingen ting å være nervøs for
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå