Gå til innhold

Dr. greve strekkemerkekrem?

Anbefalte innlegg

Skrevet

Nåken om har prøvd den? funker den og kva koster ein sånn krem? :D

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Har prøvd den, vet ikke om den funker, men har ihvertfall ingen strekkmerker enda. Det sies at det er genetisk så da skal jeg i prinsippet ikke få noen heller. Det skal ikke gå an å smøre bort strekkmerkene, men en fuktig hud tåler nok mer enn en tørr. :)

Kremen er feit og god i konsistensen, men jeg synes den luktet litt rart så har heller gått over til vanlig bodylotion til tørr hud fra Biotherm. Tror Dr. Greve sin koster i underkant av 100 kr på apoteket, men det er ren gjetting da jeg ikke husker. :)

Skrevet

hmm. kanje eg skal prøve den for å sjå =) eg lever i håpet ;)

Skrevet

Det skader ihvertfall ikke å prøve :)

Skrevet

Jeg smører meg med den hver dag når jeg har dusjet. Har nettopp kjøpt den. Den kostet 189 kr på apoteket. Smurte før med A-creme som er fetere. Synes den er god også. Har ingen strekkmerker ennå. Er snart 27 uker. Har ikke så stor mage ennå, men den begynner å komme seg:)

Skrevet

Ingen aning.. Brukte selv body butter fra body shop... Not a single stretchmark on this belly ;)

Skrevet

Smørte meg med body butter første gang = masse strekkmerker!

Denne gangen med en krem fra Mary Kay = ingen strekkemerker til nå! ( har 3,5uker igjen)

Hadde planer om å bruke Dr.greve sin krem,men fikke ikke tak i den på apoteket her...

Skrevet

Mandelolje fra helsekostforretning er også et alternativ. Den gjør huden mer "Strekkbar" =)

Skrevet

Den funket ikke på meg! Har fått strekkmerker etter at jeg har brukt den. Men som andre sier, så er det noen som får det og andre ikke uansett hvor mye man smører. Nå bruker jeg body butter fra body shop fordi jeg synes den er "fyldigere".

Skrevet

brukte ingenting forrige gang og fikk ikke et eneste strekkmerke. kommer ikke til å bruke noe denne gang heller...

Skrevet

jeg har brukt den siden uke 25 og er i uke 34 nå... smurt meg hver gang jeg har dusjet, og har ikke fått et eneste strekkmerke enda... og magen min er stoor :P

Skrevet

Har prøvd den. Jeg syns den lukter spesielt og jeg fikk kløe og utslett av den.. Anbefales ikke fra min side.. Har sensitiv hud..

Skrevet

Jeg har hørt at nattlysolje både innen og utenifra er bra! tenker vi prøver det neste gang;)

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...