Gjest Skrevet 18. august 2009 #3 Skrevet 18. august 2009 hææææ????????????? KRIIIIIIIISEEEEE!!!!!!!!!!!!!!!!!!! IIIIIIIIIIIIIIIIIIIIIII!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!! hehe.. begynner det til vanlig tid i dag da kanskje? noe spennende som skjedde?
Frøken Fjong og Prinsene Skrevet 18. august 2009 #4 Skrevet 18. august 2009 Hææ? det gikk jo ikke i går? står jo ikke i programmet heller.. ser det står i dag da.. jeg er også en av "de" hehe:)
Gjest Skrevet 18. august 2009 #5 Skrevet 18. august 2009 hæ? jeg kan IKKE se at det står i dag.. når klokka da???? i morgen er det til vanlig tid, 19.30
Frøken Fjong og Prinsene Skrevet 18. august 2009 #6 Skrevet 18. august 2009 hmm..i avisa mi (lokalavis) så står det at det ikke gikk i går, men det går i dag, men ikke i morgen...hmm..rart:)
Gjest Skrevet 18. august 2009 #7 Skrevet 18. august 2009 sjekk på vg.no der står det at det ikke går i dag, men i morgen. men på dagbladet så står det at det kommer i dag.. vi må jo ikke ta noen sjanser :S hehe
Gjest Skrevet 18. august 2009 #9 Skrevet 18. august 2009 oooooooo!!!!!!!! kan du skrive et lite sammendrag? er du sniiiiiiiiiil *blunkblunk*
Frøken Fjong og Prinsene Skrevet 18. august 2009 #10 Skrevet 18. august 2009 I se&hør står det at det er reprise hele denne uka.. stoler på se&hør:)
AneB Skrevet 18. august 2009 #11 Skrevet 18. august 2009 Fikk bare sett halvparten, men sånn i korte trekk ble Andrea forbanna på storm fordi han hadde vært ute på byn med cecilie (før ferien), men det ordnet seg (som vanlig). Liv fant en lapp med et nummer som viste seg å være til safen fra jakthytten. Safen står hjemme i gangen hos juni. Julie og juni bestemte seg for å holde en liten middag med heeele familien for å trøste astrid som har kjærlighetssorg pga gregorius, og Jens A fikk da åpnet safen som inneholdt en haug med penger. Siste jeg fikk med meg var at han ringte katrine og sa "pax er vårt".
:::) Frøken Velferdsrett Skrevet 18. august 2009 #12 Skrevet 18. august 2009 dette tar jo helt av jeg er også en av "de"
Guttemamman:-) Skrevet 18. august 2009 #13 Skrevet 18. august 2009 jeg så den i går og det var reprise....regner med det er reprise uka her...kjekt å komme litt inn i det igjen før oppstart som jeg regner med er på mandag...
Marsipan❤grisen Skrevet 18. august 2009 #14 Skrevet 18. august 2009 Reprise denne uken ja. Så da starter det nye episoder til uken regner jeg med. Jeg er visst en av "de" jeg også ;-)
Gjest Skrevet 18. august 2009 #15 Skrevet 18. august 2009 HAH! det burde vært et eget forum for "oss" her på dib/bim/bam hadde garantert vært MER aktivitet der enn mange av de andre foraene.. bare repriser ja.. bare jeg får litt dose med sladder så er det et fett for meg hehe fill me up whit junk i tell you <=O)
Sjokoladebanan Skrevet 18. august 2009 #16 Skrevet 18. august 2009 det begynner den 24 august fant jeg ut.... ååååh jeg gleder meg.. har jo ventet hele sommeren på at det skulle begynne igjen,...
AneB Skrevet 18. august 2009 #17 Skrevet 18. august 2009 What!? repriser? trodde jeg hadde fått med meg alle, jeg... For meg er det nytt. Hurra! Ja til cæsar-forum!!
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå