Gå til innhold

What to do.. (ekle detaljer)

Anbefalte innlegg

Skrevet

Jeg tør ikke snakke med legen, eller noen andre for den saks skyld, så må spørre her inne.

Jeg fødte for 9 mnd siden, og etter det har jeg hatt null kontroll på luft og avføring. Gass greier jeg ikke holde på i det hele tatt, og avføring lekker med jevne mellomrom. Det lekker, og det lukter selvsagt. Skikkelig flaut. Bruker Tena-bind, men det hjelper ikke akkurat på lukten!

Vi har heller ikke hatt sex ennå etter fødselen:(

Jeg har ennå ikke turt å gå til slik 6-ukers kontroll...

Videoannonse
Annonse
Skrevet

What to do? Du må komme deg til legen og bli skikkelig undersøkt!

Det er IKKE normalt å ha det slik så lenge etter fødsel, men det finnes hjelp for dem som oppsøker lege. Kom deg kjapt til legen, så skal du se at det blir bra etterhvert.

Stor klem til deg!

Skrevet

Jeg vil seriøst heller dø enn å gå til legen med noe slikt!!!

Kan jeg ikke bestille noe å smøre på på nett eller noe?

Skrevet

Sånt kan ikke kureres med salve, du må nok ha en operasjon. Har lest om andre som har slitt med sånt, og de har fått et nytt liv etter operasjonen! Du MÅ fortelle legen det, kjære deg, selv om det er aldri så pinlig. De er profesjonelle, og du er ikke den første de har med det problemet. Ikke la det ødelegge livet ditt, det kan fikses!

Skrevet

ehh, smøre på? revna du mye under fødselen? total ruptur?

dette er ikke vanlig, og absolutt noe du må ta opp med legen din. kjære deg det er da ikke din feil. slikt noe kan selvsagt hende når man presser et helt menneske ut av noe som slett ikke normalt sett er så stort. Noen får skader innvendig som må utbedres. en krem er nok desverre ikke løsningen. problemet ligger neppe i selve rompehullet. :) men tro meg legen kommer ikke til å gjøre noe annet enn å hjelpe deg i en farlig fart slik at du slipper å ha det slik lengre.

lykke til.

Skrevet

Om det er noen trøst, så tror jeg sikkert ikke han/hun undersøker deg bak første timen, tror nok du blir henvist til ekspert direkte...(kan skjønne at det føles ydmykende, så de sparer deg nok for at "alle" skal kikke inn og kjenne der bak)

Skrevet

Du er ikke den første som har opplevd noe slikt.

Jo lenger du går uten å gjøre noe med det, jo verre er det.

Kom deg til lege!

Du har jo ikke gjort noe du trenger å skamme deg over!

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...