Gå til innhold

Noen som har erfaring med hel regndress?

Anbefalte innlegg

Skrevet

Jeg skal ha regndress til en 2 åring. Har alltid brukt to delt dress men nå ser jeg Reflex har en hel dress. Noen som har prøvd det? Praktisk eller upraktisk?

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Synes det er veldig kjekt å kunne bruke delene hver for seg også:), så jeg ville ikke kjøpt hel dress.

Skrevet

Hel regndress kan fort bli veldig klamt, blir veldig tett. Og om det da ikke er så kaldt ute så kan barnet bli vått av svette i stedet for.

Praktisk sett er det jo også bedre med todelt, av og til holder det jo å bruke bare buksa.

Skrevet

Jeg har ikke prøv det, men tenker det er mye mer praktisk med delt. Ofte man bare trenger buksa og ikke jakka, og omvendt. Tror også det vil bli klamt med heldress. :o)

Gjest amandine
Skrevet

Og jeg syntes det var helt topp! Det kommer sikkert an på hvor du er og behovet, men for mine to i friluftsbhg på vestlandet var det helt topp! De var varme og tørre, og ikke minst slapp jeg all gjørma opp etter ryggen(når de aker uten snø...)

Kunne ikke hatt bedre regntøy! Og så godt som alle ungene i vår bhg har hele dresser..

Skrevet

I bhg. der jeg jobbet ba vi om todelt. Den blir utrolig klam fordi luftingen er dårlig, og når en er ute kan en ikke kaste jakka om det slutter å regne. Jeg har en liten i str. 86, og den fungerer fint til så lite barn.

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...