Gå til innhold

Mage?


luva*

Anbefalte innlegg

Jeg er 11 + 2 i dag, og har nå mage :( Det kjennes liksom litt for tidlig ut. Er ikke helt klar til å informere folk enda, men det kjennes ut som om jeg vandrer rundt her og at det blinker et skilt som sier gravid over hodet mitt. Trodde førstegangs fikk mage mye senere.

 

Når jeg i tillegg på ingen måte er slank, og ikke har gått opp mer enn et halv kilo, så burde jeg ikke ha mage. Måtte til og med gå til innkjøp av mammaklær i helga. Frustrasjon!

 

Har magen deres kommet enda?

 

 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Jeg leste at svangerskapshormonene gjør at musklene blir slappere. jeg har også fått mage, og er nå 10 uker på vei. Musklene mine var nok ikke så stramme fra før av da, nå er jeg gravid med nr 5. dermed ble det litt dobbelt opp, slappe magemuskler fra før, og slappere ble de når jeg ble gravid. Jeg har også begynt å bruke mammaklær igjen. Vi får ta mageøvelser til sommeren. Dette blir i hvertfall siste for min del.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

hei hei.. jeg er 12 uker i dag!!! endelig..! Mange som ser kulen min nå... Syns det er så stas... jeg kjøpte meg mammabukse i helga det var befriende.. dette er mitt første barn, å jeg har til nå vært ganske flau over at magen kom så tidlig, siden det liksom ikke var så vanlig.. men tror det er veldig individuelt... er nok fler som synes magen kommer raskt.. magen min er nå skikkelig hard når jeg står oppreist.. veldig tydelig at det ligger en liten bebbis der:)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Dette er nummer tre, har funnet frem mammaklærne igjen denne uken, er 11 uker i dag - med forrige brukte jeg mammaklær fra uke 12, så magen min kommer bare tidlig. Flere som har det som deg!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

10+6 i dag, magen er godt synlig, og det er slitsomt å halda den inne heile dgen på jobb. Men eg fekk faktisk kompliment om at eg hadde fått så flat mage i sommar på jobben i dag, Fniste litt då, føler meg eigentlig ganske feit. Ingen kg enno

Lenke til kommentar
Del på andre sider

jeg har fått litt mage, men ikke så mye. er 12+2 i dag.

 

Jeg er overhode ikke flau eller lei meg over at jeg har begynt å få mage, det viser bare at det skjer noe fantastisk inni meg, og at jeg skal få en nydelig baby :)

 

Jeg kunne ikke ha vært lykkeligere :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Hei hei!!

Her har magen dukket opp..er bare 8+2,men syns bare det er herlig :)

lite bukser som passer nå,så må vel til innkjøpt av en bukse og to :)

 

 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Så deilig å høre at det er flere som har fått mage lenge før "den rette tiden i uke 18". Er selv 12+0 og føler at alle nå må se at jeg har fått mage. Og særlig om kvelden står den ut som en ballong!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg fikk mage ganske fort og er relativt slank fra før, men jeg har da regnet med at dette bare er fett som nå blir presset utover fordi livmoren utvider seg og at den ellers har vært ganske så luftfult siden jeg ble graivd.

 

Husker sist jeg var gravid, lenge siden nå, at karakteristiske gravidmagen begynte synes skrått ut fra bekkenet. Den er ikke det helt ennå (11-12 uker på vei). Ser vel mest oppblåst ut, men såpass mye at det strammer under brystene/mellomgulvet når jeg sitte, en følelse jeg husker fra slutten av sist svangerskap.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Magen dukker vel ikke opp før i uke 14/16? Livmoren kommer jo ikke oppover før i slutten av uke 12. Det som er før dette er vel bare oppblåsthet..

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...