Gå til innhold

Noen fra gran her?


Anbefalte innlegg

Skrevet

Jeg går hjemme med ei lita ei på 5mnd også lurte jeg på om det er flere som går hjemme som ikke har så mye å fordrive tiden med :)

  • 3 måneder senere...
Videoannonse
Annonse
Skrevet

Hei! Jeg ser det er en stund siden du la inn dette innlegget, men jeg svarer allikevel. Hvis det er Gran på Hadeland du bor, så bor jeg på Jevnaker. Jeg skulle gjerne hatt noen å trille turer med osv. Jeg har 2 barn (4 år og 1 mnd) og 3 stebarn. Jeg er 31 år og jobber innenfor rusomsorgen. Er nå i perm. Emailadr. min er [email protected] -hvis du ønsker kontakt! :0)

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...