AnneLisemor Skrevet 18. august 2009 #1 Skrevet 18. august 2009 Jeg går hjemme med ei lita ei på 5mnd også lurte jeg på om det er flere som går hjemme som ikke har så mye å fordrive tiden med
second_time Skrevet 27. november 2009 #2 Skrevet 27. november 2009 Hei! Jeg ser det er en stund siden du la inn dette innlegget, men jeg svarer allikevel. Hvis det er Gran på Hadeland du bor, så bor jeg på Jevnaker. Jeg skulle gjerne hatt noen å trille turer med osv. Jeg har 2 barn (4 år og 1 mnd) og 3 stebarn. Jeg er 31 år og jobber innenfor rusomsorgen. Er nå i perm. Emailadr. min er [email protected] -hvis du ønsker kontakt! :0)
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå