*nr4isommer* Skrevet 18. august 2009 #1 Skrevet 18. august 2009 Jeg har testet posetivt for ca to uker siden. Så er kjempe lykkelig over å ha nr 3 i magen... Er ifølge menstermin 7+0 i dag. Ettersom jeg har diabetes har jeg allerede vært på UL men den viste at jeg bare var 4 eller 3+ 5 eller noe. Jeg kan jo ikke bare være kommet så kort, var hos privat gyn for å sjekke akkurat når EL var så det kan ikke være kortere enn det 7+0 ::::::: ble så frustrert der jeg satt med bena spredd og ikke fikk frem ett eneste ord. Kan spiren ha sluttet å vokse men at blødningen enda ikke er kommet? Har ikke ømme bryster, men er kvalm hele dager og kunne sovet flere døgn i strekk... Noen andre i samme situasjon?
katta76.med 2 store og 2 små. Skrevet 18. august 2009 #2 Skrevet 18. august 2009 Vistes det noe i det hele tatt der inne hvis legen mente du var så kort på vei? Må nok si at hvis du er sikker på el så har nok dessverre fosteret sluttet å vokse. Men kan jo være du har tatt feil? lykke til. klem
♥Kabrimor♥ Skrevet 18. august 2009 #3 Skrevet 18. august 2009 Eller, så står det og noen innlegg her inne om at det befruktede egget kan ha gått i dvale, og derfor blir terminen utsatt med et par uker selv om man vet nøyaktig når man hadde eggløsning. Ikke vet jeg, men dette burde jo gynekologen kunne svare på. Du fikk forhåpentligvis ny time til ny UL snart igjen? Og da vil du forhåpentligvis se et bankende hjerte.
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå