Gå til innhold

Ang bringebærkapsler.

Anbefalte innlegg

Skrevet

Jeg har gått til innkjøp av bringebærkapsler, type natures sunshine Red rasberry. Det står at jeg skal ta to kapsler tre ganger daglig, syns det høres mye ut. Noen som har peiling på hvor mye som er bra/nok?

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Jeg har og den typen, og dama på helsekosten sa man skulle følge det som stod bakpå. Så gjør bare det jeg. :)

Skrevet

jeg kjørte på med 3stk 2ganger daglig med engang jeg, skal det være så skal det være:-p solar trur jeg det var min heter:)

Skrevet

Hvor tidlig begynte du med dem da?

Tenkte og begynne imorgen jeg, er i uke 32, hørt at man kan begynne med dem da. :)

Skrevet

Jeg har gått på de en uke nå, begynte vel i uke 36/37. litt sent, men jeg merker at de fungerer:)

Ja er vel rundt da man kan begynne med dem, eller om det var i uke 35, husker ikke helt jeg?:-s

Skrevet

Hvordan merker du det ? =)

Begynner imorgen jeg da å satser på d går veldig bra :D

Skrevet

Etter at jeg begynte med de har jeg hatt mye mensenmurring i nedre del av magen, og kroppen sier liksom at det er noe som skjer her:-) modningssmerter eller noe tror jeg de kaller det, er førstegangs så har ikke sånn kjempe peiling men, merker at noe skjer her:)

Ja det blir nok bra:)

Skrevet

man kan ta de fra uke 32:) jeg begynte da....merker ingen stor forandring...litt mensmurringer innimellom bare....noe jeg ikke hadde før jeg begynte på disse kapslene....

Skrevet

Jeg er 33+5 og begynte med en i dag. Kjører på med full dose fra i morgen

Skrevet

Jeg kjøpte kapsler fra Solaray her om dagen og har tatt disse noen dager nå! Tar 2 stk morgen og kveld. Men i natt har jeg hatt så mye kynnere at jeg ikke har fått sove! Knallhard mage hver gang jeg har snudd meg og reist meg! Og er bare i uke 32! Så jeg tror jeg utsetter å ta de noen uker til! Vil jo ikke at lillemor skal komme enda! Noen andre som har hatt så rask virkning?

Skrevet

jordmor sa til meg at jeg ikke skulle begynne før uke 36 siden det er modning i de. samme sa dama på helsekost. de jeg har heter solray. tar 3stk 2 ganger om dagen. hver kapsel på 400mg. de første dagene hadde jeg en del kynnere, nå merker jeg ingenting. men håper at ting skjer selvom jeg ikke kjenner det.. :)

Skrevet

♥Liten oktoberjente i magen♥

Jeg begynte med bringebærblad kapsler i uke 31, hun på helsekosten sa jeg fint kunne bruke de fra nå.. Men etter en ukes tid, så fikk jeg mye kynnere, spesielt om natten, så jeg har satt de på hylla litt ;) Vil ikke sette i gang noe fødsel helt enda..

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...