Gå til innhold

please se hit

Anbefalte innlegg

Skrevet

jeg skrev innlegg om at jeg har fått brunlig utflod og er i 16 16 isted,fikk en overlege her ejg er på rehabilitering i askim å ringe fredrikstad,men de kunne ikke gi meg time til ultralyd før til torsdag.jeg kan ikke vente så lenge med å finne ut hva som skjer inni meg.

hjelp meg

Videoannonse
Annonse
Skrevet

jeg mente jeg er 16 uker på vei

Skrevet

Hei

Da hadde jeg troppet opp på føden.... Har du et sykehus i nærheten? Du kan jo ikke gå helt til torsdag!!

Det går nok fint!! :-) Har hørt om flere som har "spottet" og det kan være helt ufarlig. Husk at vi er litt mer sensitiv i underlivet nå. Selv har jeg ikke blød noe, men hvis jeg er litt for ivrrig med tannpussen, begynner jeg å blø i tannkjøttet!!

God klem, og lykke til :-)

Skrevet

Hei!

Forstår bekymringen din..har selv hatt blødning og brun utflod i dette svangerskapet, men på ul har alt sett fint ut! Har fått forståelse av at det er mange som opplever dette,og alt stort sett går bra! Det må også være beroligende at du hører hjertelyd og kjenner spark..:) dersom du ikke klarer å slå deg til ro med dette,ville jeg ringt legevakten på Fredrikstad..Det er jo ingen andre alternativer nærmere deg desverre!Håper de tar deg på alvor,og at du får komme inn!! Lykke til!

Skrevet

jeg klagde litt ekstra og ble sendt til fredrikstad,alt var bra ,var bare at jeg hadde gammelt blod,ingenting annet,ungen hadde det bra og det var godt å se,nå sparker det hele tiden og det er deilig

takk for svar alle som har skrevet til meg,jeg blør også i tannkjøøtet når jeg pusser tennene

god natt,klem

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...