Gjest Skrevet 18. august 2009 #1 Skrevet 18. august 2009 Syns tiden som ruger går forferdelig tregt er bare på 4 dag...Noen andre??
sara_82 Skrevet 18. august 2009 #2 Skrevet 18. august 2009 Kjenner følelsen ja.. Er bare på dag 2, og holder allerede på å gå på veggene Når skal du teste?? Lykke til... Må spirene våre holde seg godt fast
Gjest Skrevet 18. august 2009 #3 Skrevet 18. august 2009 Var godt det ikkje bare var meg=)26 er testdagen min,din??Ja må de endeli henge seg fast og bli der=)
sara_82 Skrevet 18. august 2009 #4 Skrevet 18. august 2009 Blir spennende da Testdag 29...... *hjeeeeeelp* 1 eller 2 egg? 4-delt?
Gjest Skrevet 18. august 2009 #5 Skrevet 18. august 2009 kjempespennende=)Hvordan får du tankene og dagene til og gå,føler de går i sirup,hehe!
sara_82 Skrevet 18. august 2009 #7 Skrevet 18. august 2009 Skal "heldigvis" på jobb igjen i morgen, så da går ihvertfall de 3 dagene frem mot helg litt fortere... MEN, deretter er det 2 uker ferie... Skal bli deilig, men blir nok laaaaaaaaaaaaaaange... Har ingen anelse om hvordan jeg skal få de til å gå Jeg bruker ikke crinone.. Cyclogest her i gården,, Men kan ikke si jeg merker noe foreløpig.. Merker du noe? Første forsøket ditt ??
Gjest Skrevet 18. august 2009 #8 Skrevet 18. august 2009 ok,eg har ferie nå,må derfor finne på noe hele dagene for og få tiden til og gå..Ja dette er første forsøk,med icsi.om eg merker noe..hmm...Blir veldig trøtt kan legge meg kl 21 og sove til neste morgen.Pleier vanligvis allti vere lysvåken når det nermer seg 10.30 på kvelden.Vet ikkje om dette har noe med det å gjør i det hele tatt men sånn er det,uansett hva det måtte skyldes=)Åja,er ganske følsom i brystene for tiden.Men det kan jo vere bivirkning av crinone gelen..
sara_82 Skrevet 18. august 2009 #9 Skrevet 18. august 2009 Vi satser på at det tegn på at noe svært positivt foregår i kroppen din... Og min Og at prøven om mindre enn 2 uker gir oss svaret vi drømmer om...
IVFlykke?? Skrevet 18. august 2009 #10 Skrevet 18. august 2009 Rugetiden er den verste. Ukene før har det vært lenge til hele tiden.. i tillegg har en har måttet holde øye på klokken pga spray som bør tas med like intervaller, spray som må tas samme tid hver dag. Å så er det litt stille med "bare" å ta medisin morgen og kveld. Når en i tillegg er fulle av spenning og forventning går timene sakte. Jeg har vært fæl til å kjenne på alle mulige symptomer..hele tiden. Denne gang skal jeg jobbe meg gjennom de 14 dagene. Håper det hjelper..... Lykke til videre. Klarer du vente med testing til 14. dag????
MammaHåpet Skrevet 18. august 2009 #11 Skrevet 18. august 2009 Ja samme her...disse dagene er de värste og de mest nervepirrende....ogde går sååå saaakte. selv om jeg jobber, så går de sakte, selv om jeg har en jobb med full fart i...sprött. og jeg kjenner etter hele tiden...kan ike la väre... jeg skla teste mandag da...24. og jeg SKAL klare å vente... jeg föler meg litt sånn öm der nede, men vet ikke om det er bare noe jeg innbiller meg, eller om det er "ekte".... ja disse 14 dagene er de aller värste...vi er utrolig sterke som orker dette , gang på gang...må dette bli SISTE GANG for oss!!!
Gjest Skrevet 18. august 2009 #12 Skrevet 18. august 2009 Ja, må bare slenge meg på og si meg enig i at tiden går alt for sakte!! Er bare på fjerde dagen jeg også. Har igrunn mye å gjøre, men det blir ikke gjort så mye med meg heller. Testedag 28.aug jeg da... Lykke til jenter!
MammaHåpet Skrevet 19. august 2009 #13 Skrevet 19. august 2009 Hei alle! Åssen gåre med ruginga? holder dere ut? ååå jeg går snart av skaftet...i natt drömte jeg til og med at jeg tok en test og den var positiv, svakt positiv, jeg ble både veldig glad og kunne nesten ikke tro det...ååå håper drömmen blir til virkelighet.... nå skal jeg jobbe i 4 dager, også er det testing testing på mandag, håper det går fortere enn fortest! og håper ikke jeg ser noe til den hersens tante röd! tvitvi alle sammen!! keep coooool.......
Gjest Skrevet 21. august 2009 #14 Skrevet 21. august 2009 Hei Mamma10! Ja, får håpe at drøm blir til virkelighet da! Ikke så lenge igjen du da, kun over helga... Må vente til fredag jeg. Krysser fingrene for deg, hold oss oppdatert
MammaHåpet Skrevet 21. august 2009 #15 Skrevet 21. august 2009 ja ikke noe mensen i kikkerten ennå..uff, blir helt nervevrak... burde jeg ikke bli kvalm nå, om jeg var gravid? eller få vont i puppene? noen med erfaringer? det er 16 dager siden egglösning nå.... det eneste er at jeg har kjent litt sånn menssmerter, men de har värt veldig svake, ibland. den siste uka. jeg er jo hormonfri denne gangen, så det kan jo ikke väre de som gjör det heller..? sukk... bare lördag og söndag nå, så er det testdag...dommen...
Gjest Skrevet 21. august 2009 #16 Skrevet 21. august 2009 Ja, da kommer dommen Jeg tenker slik at jeg forventer ikke å merke noe til en evt graviditet, er det vanlig å gjøre det? Jeg vil bare vente til testedag, så får alt være opp til hva testen viser. Sist kjente jeg mye og trodde at det hadde klaffet, men testen ble jo desverre negativ..
MammaHåpet Skrevet 21. august 2009 #17 Skrevet 21. august 2009 når skal du teste Elisabeth? er det lenge til? er du på naturlig syklus eller med hormoner?
Gjest Skrevet 21. august 2009 #18 Skrevet 21. august 2009 Jeg skal teste på fredag.. Da kommer dommen min ;-) Jeg har hatt vanlig forsøk, men fikk bare ett egg og ingen på frys.
IVFlykke?? Skrevet 21. august 2009 #19 Skrevet 21. august 2009 Dag 3 og verdens klokker har stoppet opp virker det som..Men dette kan jeg. 3. forsøk i tilegg til 2 frys så... Ingen på frys denne gang. Grappy egg. Utenom ett med strålende kvalitet. Fikk inn det og et dårlig. jeg ville det.. Håper jo i det lengste:-) Men jobb mandag og fokus over på en travel stilling. Jiipppi -mener det. Jeg har tatt meg fri etter innsett og skal ta livet med ro til over helgen. Da sier sykepleierne at egget har festet seg. Men med en 4 åring er det ikke lett. I tillegg skal mannen jobbe i helgen. Hurra for Playhouse Disney. Jeg lurer på om alle er like flinke og klarer å vente til dag 14. Jeg har lest at det kan vise allerede på 10...??
Gjest Skrevet 25. august 2009 #20 Skrevet 25. august 2009 HeiIVFlykke??! Ja nå nermer det seg testdag for meg,skal ta blodprøven imorra det er alså dag 12.. Har en merkelig følelse inni meg for tia,tørr ikkje ha for store forhåpninger er så redd for å bli så veldig nerfor vist eg får neg test.Men ingen blødning til nå..og det er vell bra,eller??
anneman Skrevet 25. august 2009 #21 Skrevet 25. august 2009 Heisan Melder meg på her jeg også...er så vanvittig spennende å følge alle de andre her inne.. Vi har testdag imorgen onsdag og jeg går helt rundt meg selv.. Alle symptomer på graviditet er forsvunnet....ka det betyr for vi se imorgen..
IVFlykke?? Skrevet 25. august 2009 #22 Skrevet 25. august 2009 Spenning spenning. Hvordan er planen? Er prøven på sykehuset eller legekontor? Tar du en urinprøve før du går eller venter du på blodprøvene? Du kan jo tisse på glass sette det kaldt og spørre når du er til blodprøve om du kan teste på urin eller vente på blodprøvesvaret? Uansett kan du ringe å mase litt utpå dagen imorgen/torsdag å be om at de ringer å ber om prøvesvaret kanskje? Det tar ikke så lant tid å behandle når det først kommer til biokjemisk:) Jeg jobber på sykehus så disse svarene er ikke vanskelige å lese..det gjør maskinene fort som bare det.... Uansett eg krysse alt eg har (som du sikkert så på annet innlegg). Måtte det være din (og min) tur XXXXXXXXXXXXXXXXXXXXXXXXXX
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå