Gå til innhold

hvordan fridde mannen deres?

Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Det gjorde han ikke. Jeg kom ham i forkjøpet og fridde til ham. Knelte ikke, men fridde skikkelig med ring og greier.

Skrevet

han ryddet og vasket leiligheten, laget middag, tente lys og plukket blomster (!!! :) får ikke lov til å si det om blomstene til noen, men gjør det uansett)

kom hjem den kvelden, og alt var så fint. spiste litt, så gikk han plutselig inn på soverommet. kom tilbake, satte seg på kne og spurte om jeg ville gifte meg med han:)

JAAAAAAAAAA:)

Skrevet

Vi hadde vært sammen i 4 år, og på bursdagen min fikk jeg tur til Praha av min kjære. Første kvelden der hadde han bestilt bord på en fancy restaurant der vi koste oss lenge med god mat og vin. Da vi skulle gå tilbake til hotellet måtte vi krysse den kjente karlsbruen, det var stjerneklart og klokken nærmet seg midnatt. Mitt på bruen gikk han ned på kne, tok frem verdens vakreste diamantring og fridde. Jeg sa såklart JA! Og begynte og gråte :-) Verdens beste kveld!!

Og nå har vi snart vært gift i 2 år og har ei lita tulle på 7 mnd. <3

Skrevet

På valentines day etter en bedre candle light middag :) Så romantisk! :)

Skrevet

Han gikk på kne på soverommet, ga meg en diamantring, og fridde. Men han hadde spurt meg mange ganger før, litt sånn lettere henslengt.

Han fikk JA!

Vært gift i noen år nå.

Skrevet

åå så romantisk:):)

jeg og vil bli fridd til!!!!

Skrevet

Vi skulle flytte dagen før.. Jeg var stresset av å pakke og ordne alt som ordnes skal når man skal flytte til en annen del av landet.. Han sa at fordi jeg har vært så flink så skulle vi sammen dra på SPA kvelden før flytting. Jeg elsker SPA og vi bestilte massasje og dro for å kose oss.

Vi gikk inn i en sånn rolig avdeling, var en liten basseng for to, med rolig musikk, dufter og lys i taket.. Han sa han måtte på do, og når han kom tilbake la han seg over meg og sa at han er verdens heldigste som har meg, at han er så glad fordi jeg vil flytte med han (til hans hjemmested) Og hvis han kunne, ville han ha gitt meg slik luksus hver eneste dag. Så gikk han på kne i vannet, viste meg en flott diamantring og lurte på om jeg vil gjøre han til verdens lykkeligste og gifte meg med han.. Jeg ble helt sjokka og ropta ja.. så dro vi og fikk massasje jeg ikke nøyt fordi jeg var så gira over at min kjærest ville gifte seg med meg!

Nå har vi straks vært gift i 1 år og har snart 2 barn sammen :)

Skrevet

Min samboer la roser oppover opp alle trappetrinnene til leiligheten til eksen og fridde via sms/msn eller noe (var slik de hadde møttes).

Han har litt å leve opp til ja. He he.

Skrevet

koslig å lese altså:)

jeg har lyst å forlove meg, drev å viste kjæresten brudekjoler senest i dag:P

''tror du jeg hadde kledd denne her?'' ''var denne fin?'' hehe

Skrevet

Jeg hadde vært to uker på mitt hjemsted for å jobbe, og så når jeg hadde en frihelg kom jeg oppover og vi reiste på hytta til familien hans. etter frokost spurte han om vi skulle gå en tur ned til nøstet. på veien går vi over en liten bekk. ei trebru med en diger bjørk som skygger over. i det vi var kommet midt på stoppet han, snudde seg og satte seg på kne. akkurat hva han sa har forsvunnet litt, for det eneste jeg klarte å tenke var at han frir :P ringen han holdt frem var en nydelig en som jeg hadde forelsket meg i når vi var på kypros tidligere i år, noe han husket og kjøpte :)

har snart vært forlovet i to måneder, og bryllupet står neste år :)

Skrevet

Fikk sms av han da jeg og barna reiste på ferie uten han. Kunne ikke bli med pga jobb... Da vi var 100 mil unna fant han plutselig ut at han skulle fri.. Trodde han tullet, men neida.

Han har blitt mobbet for dette av alle, men gift ble vi :) fikk god middag og blomster da jeg kom hjem. Designet ringene våre sammen i ettertid.

Litt søtt å bli savnet så mye, etter to dager ;)

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...