1gang09 Skrevet 18. august 2009 #1 Skrevet 18. august 2009 Jeg fikk beskjed om at det ikke var noe vits og reise dit før barnet var kommet?! Jeg har hatt problemer med tannkjøttet, hovner opp og blør, blir sånne lommer oppi der pga graviditeten, og nå er jeg nesten sikker på at jeg har hull mye ising hvertfall, og det orker ikke jeg gå med helt til i oktorber som tannlegen sa jeg skulle vente til. har termin 10.09.09 og synes de kan borre og ta en sjekk, siden jeg også har hatt så problemer med tannkjøttet gjennom hele svangerskapet.. Er det noen som vet noe om dette og gå til tannlege når man er gravid og hva de evt får gjort?
Mamma til Mathias&Amilia Skrevet 18. august 2009 #2 Skrevet 18. august 2009 Hehe..artig at du nettopp skrev om dette nå. Leste i sted at det ikke er så dumt å gå til legen en ekstra gang når man er gravid! Men jeg syns det er snodig at de ikke ville ha deg inn før etter barnet er født. Er de redde for at fødselen skal starte i en tannlegestol? Kanskje de slipper deg inn på et annet tannlegekontor? Høres ikke no godt ut å gå med et evt. hull!
gutta00,05&09 Skrevet 18. august 2009 #3 Skrevet 18. august 2009 du kan trygt gå til tannlegen. eg var hos hos tannlegen for noen uker siden pga sinnsyk tannverk! og de fikset det uten noe om og men. de måtte ta røntgen, men de har sånn heldekkende duk som skal skjerme for røntgen strålene:D
1gang09 Skrevet 18. august 2009 Forfatter #4 Skrevet 18. august 2009 hehe, ja kanskje det er derfor de ikke vil ta meg inn:-p jeg var inne der når jeg var 14uker på vei, og det var da jeg fikk høre om de lommene i tannkjøttet, og det kunne være pga graviditeten. mente det at de ikke fikk gjort noe pga graviditeten for det var vel noe med tinga de brukte eller noe sånt. så det var ikke noe vits og reise inn før i oktober?:-s Og den lokale tannlegen her forstår ikke hva jeg sier, og er litt vanskelig og forstå henne også hun er fra irak så har desverre ikke så bra norsk (det er skoletannlegen) men må nok bare høre rundt, for er ikke noe godt og gå med vond tann heller:-s
1gang09 Skrevet 18. august 2009 Forfatter #5 Skrevet 18. august 2009 hmm, tannlegen her som er rar da.. håper de tar meg inn da ass, for er ikke noe godt og gå med vondt i tanna..
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå