babyi2010 - fødeklar- Skrevet 18. august 2009 #1 Skrevet 18. august 2009 Jeg og min samboer satt i går og mimret om den forrige fødselen min(endte i ks). Idag kom jeg på noe som skjedde da jeg lå på føden. Nå var det slik at under forrige graviditet, så etterhvert som magen begynte å vokse og jeg mistet muligheten til syn sluttet jeg å barbere eller trimme meg nedentil. Normalt synes jeg det er best, men når det ikke er mulig å se noe så gikk ikke det.(Jeg ville ikke at sambo skulle overta trimmingen) Da jeg skulle føde stilte jeg altså med jungel. Det endte med at jeg måtte ta ks og da måtte de fjerne noe hår. Da presterer min mann å si -jaja, nå kan du nå snart stelle deg igjen. Hva! det var ikke akkurat det jeg så frem til, men tanke på hva som ventet meg i nær fremtid. Er det mulig!
Uglemamma er tobarnsmamma! Skrevet 19. august 2009 #2 Skrevet 19. august 2009 Hihi, veldig bra ;P Søte er de !
Irene Adler Skrevet 19. august 2009 #3 Skrevet 19. august 2009 Ja hva de kan få seg til å si :-D Jeg prøvde en litt lang tunika, ikke mammaklær. Stor str, passet helt fint til en 7 mnd mage. Ber mannen komme til prøverommet og si hva han synes. Da detter det ut: "Den kjolen ser du ikke gravid ut i, den ser du bare tjukk ut i....." Kan tro jeg følte meg vel.......:-S
rosa76 Skrevet 20. august 2009 #4 Skrevet 20. august 2009 Svigerfaren min sier mye rart. Mener ikke noe med det så jeg biter det i meg. For eksempel så presterte han å si -den dagen jeg kom hjem fra sykehuset - "Ja, du har nå litt mage ennda!" ( må legge til at magen var bløt, men jeg var heldig og den var HELT FLAT, så hvordan han kunne si noe sånt syntes jeg var rart. Han klarte også å si til meg dette svangerskapet, (etter at jeg hadde spydd i fire mnd og var helt på felgen, så var sfvigers på besøk og passet ungene i en time så jeg fik sove) Da jeg sto opp sa han " har den late grisen endelig våkna nå" Ja ja..neste dag var jeg innlagt for dehydrering på sykehuset. Hadde LITT behov for hvile ja..Så akkurat de ordene kunne han bitt i seg..
kajfla Skrevet 20. august 2009 #5 Skrevet 20. august 2009 svigerfaren min er veldig til å gjenta ting, så etter fødselen så kom de på besøk på sykehuset (ca 4 timer etter fødselen) Jeg mistet en del blod under fødselen noe som resulterte i at blod%en min gikk ned til 7,2. Vanlig ligger jeg på 11,7. Så det sier seg selv at jeg så ganske bleik og klein ut. Så det måtte han jo kommentere "du ser ikke akkurat pigg ut!" det fikk je høre hver gang e møtte han i sikkert 2 MND!!! siste gang han sa det så svarte jeg at "nå må du finne noe anna å henge deg opp i! Du hadde sikkert ikke sett så bra ut du heller etter 16 timers spurt i oppoverbakke!" hørte aldri noe mer etter det nå skal det sier at han mener ikke å være slem, han bare skjønner ikke at nok er nok hehe. og jeg ble ikke lei meg av det, bare irriterende å høre samme kommentar gang på gang på gang hehe.
babyi2010 - fødeklar- Skrevet 20. august 2009 Forfatter #6 Skrevet 20. august 2009 hehe, de tenker seg iallefall ikke godt nok om bestandig.
indigomamma Skrevet 20. august 2009 #7 Skrevet 20. august 2009 Dette var en bra tråd haha...ler feil på meg
Mammas lille venn heter Liam Skrevet 20. august 2009 #8 Skrevet 20. august 2009 Mannen min kjente på magen her om dagen. Skikkelig "gikk over" den liksom. Så sier han, synes ikke den har sunket sååå mye enda. Den burde jo vært lavere. Nei, kanskje fordi jeg ikke er mer enn halvveis. Magen må jo bli større FØR den skal synke. Så sier han Ååå ja, syns bare den sank sist. Ja, men det var rett før jeg fødte og hun kom prematur. Er i uke 22 nå...he he
Gjest Mylian&A.V+2til:-)) Skrevet 20. august 2009 #9 Skrevet 20. august 2009 Sist fikk jeg svangerskapsforgiftning og myyye vann i kroppen som ikke ble borte sånn på 1-2-3 (aldri blitt helt borte). Når vi kom hjem 3 dager etter keisersnittet så kommer faren min på besøk med en spisestue til oss. Så ser han på meg og sier "Nå er du feit!" Jeg ble helt satt ut og visste ikke hva jeg skulle si og sa "Det er faktisk vann" og da svarte han "Nei, nå er du ikke gravid lenger så daer det ikke vann" ble jævlig lei meg. Men han er nå sånn. Ubehøvla og slem.
vi blir 4 :o) Skrevet 21. august 2009 #10 Skrevet 21. august 2009 hehe.. sånn går det når man prater før man tenker.. minner meg om min bror som hadde en super kommentar til min svigerinne.. etter 3 barn på 5 år, var ikke magen hennes helt fast kan man si.. min bror tenkte på dette og foreslo at hun kunne begynne med korsett.. da ville huden "skjønne" at den var for stor og trekke seg sammen.. jaja... tosk.no )
ymeeiram Skrevet 21. august 2009 #11 Skrevet 21. august 2009 Jeg spurte gubben om jeg var diger og svaret var: "ja du er diger, men du blir vel litt større før du er ferdig". Min elste sønn på 6 år kan derimot og svare riktig. Han sier: "Du er så god å kose med du mamma". Jeg svarer at det er fordi jeg er så feit. Min sønn sier: "Det er ikke du som er feit mamma, men babyen" Smelte smelte smelte.
MathildeC Skrevet 21. august 2009 #12 Skrevet 21. august 2009 Så skjønn 6-åringen din var da ymeeiram! Det blir en bra mann av ham :-))
ymeeiram Skrevet 21. august 2009 #13 Skrevet 21. august 2009 gutten er mer diplomatisk i sine svar enn sin far, vi får satse på at han har det fra sin morl.
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå