Gå til innhold

Noen som kan komme på treff 1. september?


Ettervinterkommervår

Anbefalte innlegg

Blir litt forvirret, det er vanskelig å finne "det perfekte tidspunkt" for babytreff-. er det noen som kan og har tenkt å komme på treffet 1. sept?

 

Blir kjempeglad for tilbakemeldinger, har veeeldig lyst å komme meg ut snart!!

 

 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Nei det er ikke lett å finne en dato som passer for alle, vil jo at flest mulig møter;)

 

Jeg er klar for å møte andre med barn i 6 mnd alderen jeg også, føler det begynner å bli på tide!

 

Så jeg er med:-) Da er vi 2, hehe!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Da er vi jammen 4 :-) Da lever treffet enda altså- jippi ;)

Gutten min er nesten 3 1/2 mnd på treffdato!! Selv er jeg noen uker fra 29...

Lenke til kommentar
Del på andre sider

heisann..

 

har ikkje vært aktiv her inne før nå.... har en datter som blir 4 år på søndag og en gutt som er 7 uker idag.... kunne godt tenkt meg å komme meg på treff nå etterhvert....:)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Eg har ikkje vore med på treff tidlegare. Har desverre ikkje mulighet 1.september, men blir gjerne med neste gong, viss det blir fleire gongar. Har ei datter på 4 år og ein liten sønn på 3 1/2 mnd.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Heisann!! Trodde jeg var kvitt den ekle forkjølesen min tidligere idag, men har begynt å hoste igjen, så tror jeg dropper det så jeg ikke smitter dere og deres søte små. Men er med neste gang, var kjempe kjekt med BIM treff:-), så vil gjerne fortsette med DIB treff:-) Kos dere masse imårå så snakkes vi neste gang. Tirsdag er en fin fin dag for meg for fremtidige treff.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Ser ut som om det blir meg og deg, Sofii! Skal vi ta turen eller utsette litt? Opp til deg :-)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Hei hei!

 

Det var veldig hyggelig å treffe dere i dag, selvom det ble litt amputert for vår del! Håper å bli med i neste uke også, men da med sovende baby ;)

 

 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Heihei, det var kjempekos:) Gleder meg allerede til neste gang!

Treffet jeg snakket om som er satt opp den 8. sept, er satt opp som et BIM-treff, men gjelder for oss som har blitt mamma. Kanskje noen flytter det over her til DIB:)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...