Gjest Skrevet 18. august 2009 #1 Skrevet 18. august 2009 Dro ens enrend inn til strømmen i dag, for å forhøre meg med "fagfolk" ang. teutonia vogn, tilbehør og bilsete. Stod og ventet først en god stund, gikk så en runde i butikken for å se om jeg fant en annen ekspeditrise. Så ingen flere enn 1 og hun var opptatt med en annen kunde. Hun hadde i tillegg begynt å slå inn varer for en som ikke var ferdig med å handle, så alle andre måtte vente på den ene kunden som aldri ble ferdig! Etter 30 min(!) gadd jeg rett og slett ikke vente lenger, da var det kommet til 6 nye kunder som skulle betale for sine varer. Poenget mitt er: Er det mulig å ha kun en ansatt på jobb i en så stor butikk? i tillegg var hun det tregeste av trege! Sikkert mye hormoner også nå altså, men ble faktisk ganske irritert...
mamman til to gutter Skrevet 18. august 2009 #2 Skrevet 18. august 2009 Jøss, jeg syns alltid det er flere på jobb der og jeg har alltid fått god hjelp der. Syns de normalt har mye bedre service en Barnas Hus på Alna. Det kan jo hende det var noen som var syke og at noen i tillegg hadde spisepause sånn at det bare var en igjen.
Gjest Skrevet 18. august 2009 #3 Skrevet 18. august 2009 ja da, etter litt mat og litt orden på hormonene mine vet jeg jo det, jeg og:) Blir bare litt ekstra fort sint når servicen ikke stemmer overens med mine forventninger...
It's all about me Skrevet 18. august 2009 #4 Skrevet 18. august 2009 Jeg synes hverken sykdom, pause eller begge deler kan forsvare å stå og vente uten noe kontakt fra betjeningen i en halv time. I butikkyrket er ikke peusene hellige, så blir det kaos er det vanlig å hente ut den fra pauserommet. I slike tilfeller blir en selvfølgelig ikke trekt i lønna for pausen. Er det sykdom kaller man da inn ekstravakt. Har man ingen å ta av av forskjellige grunner, låner man fra en annen avdeling i kjeden, dette er vanlig. Får man ikke tak i på andre avdelinger heller kontakter man vikarbyrå. Skulle det mot all formodning ikke komme en fra noe vikarbyra er det minste man skal forvente som kunde at den på jobb sier "Hei" og "Beklager at du må vente litt, det er dessverre sykdom her idag, men jeg skal hjelpe deg så fort jeg kan". Så hadde jeg vært HI hadde jeg gjennom en mail gjort hovedkontoret klar over hvilket stort salg de gikk glipp av.
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå