venter odelsgutt i august Skrevet 18. august 2009 #1 Skrevet 18. august 2009 Har vært til overtidskontroll, er 10 dager på overtid i dag og lillegutt har det det bare fint i magen :-) Ble strippet og da gikk vannet!! Så nå sitter jeg bare her å venter på rier. Om det ikke blir fødsel før i morgen tidlig så blir jeg satt igang. Så uansett hva dagen og natta bringer så er jeg på sykhuset i morgen tidlig! Ganske småstressa her, fødselen ble plutselig veldig nær..... Men gleder meg masse!!!!! Har benyttet meg av modningsakupunktur på sykhuset, og vil anbefale det til dere andre. Gynokologen mente det var årsaken til at jeg var så moden nå, var på undersøkelse på tirsdag og fredag i forrige uke også så de har fulgt utviklingen min:-)
nesten30 Skrevet 18. august 2009 #2 Skrevet 18. august 2009 Lykke til:) Tenk i morgen eller overimorgen har du blitt mamma:)
venter odelsgutt i august Skrevet 18. august 2009 Forfatter #3 Skrevet 18. august 2009 Ja det er helt utrulig!!! Tror det blir i kveld eller natt, riene er i gang her. Ikke så intensive enda, men ingen tvil lengre!! Er kjempespent på hva som venter meg de neste timene
Heidi <3 Skrevet 18. august 2009 #6 Skrevet 18. august 2009 åhh masse lykke til!! send lit fødestøv hit å da har lyst at noe skal skje her og:)
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå