Gå til innhold

For dere som har opplevd utroskap

Anbefalte innlegg

Skrevet

Hvilken opplevelse hadde dere med det og hvordan oppdaget dere det?

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Xen var utro da han hadde russetid første gang. Da bodde vi på samme plass, men så flyttet han et annet sted og det ble avstandsforhold. Jeg trodde ting var bra og vi fikk ting til å fungere, men så ringte han meg en kveld og sa han måtte gjøre det slutt. Jeg visste med en gang at det var ei dame med i bilde, og jeg hadde rett. Etter en mnd kom han krypende tilbake og da la han fakta på bordet. Probleme da var at jeg aldri klarte stole på han igjen og hvertfall ikke når han hadde vert med denne dama flere ganger. Vi var sammen i 2år etterpå men ting ble aldri det samme, han fikk aldri min tillitt igjen for jeg karte aldri å glemme.

Slik jeg oppdaget det var at igrunn bare at jeg følgte intuisjonen, jeg hadde det på følelsen hver gang det skjedde! Og hver gang stemmte det!

Men jeg ringte han når han pleide gå hjem fra byn og var telefonen av da eller han ikke hadde svart på mld så var han med ei dame. Har en veldi sterk intuisjon, og mye av dette har lært meg å stole mer på meg selv.

Men felles kompiser som visste om ting også synest veldig synd i meg som satt hjemme når han var på byn og gjorde slike ting. Så de små-hinta litt innimellom. Jeg var alltid på vakt etter første gang, leste mye om utroskap på nett og søkte etter tegna på han. Var han plutselig rett for å legge fra seg telefonen alene med meg var det noe han sjulte.

Skrevet

Jeg tror vi kvinner har en god intuisjon,det ligger latent bak der når man føler noe er galt.

Er redd for at samboeren min kanskje er utro,han skjuler telefonen,har spesiell kontakt med en annen dame,logger seg ut av mail og facebook( noe han aldri har gjort før)..

Er ikke så sikker på at han vil fortelle meg noe om det heller for jeg tror han vil ha i pose å sekk.Vil ha meg for at det er stabilt og vil ha hun andre for at det er et spennende eventyr.

Skrevet

14:01 her, det er jeg enig med deg i, tror også at kvinner har god intuisjon. Så føler du på deg at han er utro er det nok stor sjanse for han er det. Hvertfall slik min erfaringer er.

Jeg hadde et sleipt knep som jeg pleide bruke når jeg skulla ha han til å ¨gi¨meg telefonen sin. ;)

Skrevet

Oi,kan du dele det knepet med meg?:)

Skrevet

Du har vel ingen problemer med å lokke din mann til sengs, ellers er det på tide ;)

Jeg pleide å sette meg over han når han hadde telefonen i handa, for så å bare ¨ta¨den utav handa hans og legge den på siden av oss før jeg fortsatte å leke med han. Kle av han i stua ellers kan det være han tar telefonen med seg. Etterpå drog jeg han med på soverommet og slet han ut til han var så svett at han måtte ta en dusj/ eventuellt ta det analt for da må han også vaske seg ;) Når han er i dusjen ligger telefonen hans fortsatt der du la den (skal hvertfall gjøre) og du har dermed tilgang til å snoke så mye du vil mens han er i dusjen.. Pass på å ikke bli oppdaga, kan vær metoden kan komme til nytte flere ganger ;)

Har funka hver gang jeg har gjort det, og visst var de ei aen dame i bilde.. Jeg bare tok meg fint sammen, fikk tak i navnet eller nr hennes og la telefonen hans på plass. Etterpå tok jeg kontakt med henne, så var de slutt på morroa for gubben og jeg kunne leve ¨normalt¨ litt til :)

Skrevet

Det er da bare å ta telefonen på natta, når han sover.

(ikke samme anonym)

Skrevet

16:46 anonym her.. Karen min pleide skru av telefonen på natta han så jeg måtte være kreativ og bruke andre metoder :)

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...