Gå til innhold

Er dere med ut selv om dere er gravide??

Anbefalte innlegg

Skrevet

Det er jo absolutt mulig å gå ut å være med på ting fordet om en er gravid mener hvertfall jeg. Jeg har vert på byn i helga jeg og er 19 uker på vei.

Jeg drikker jo ikke eller noe sånn, men det går jo fint an å være med.. Men jeg føler det er bare jeg som gjør det.

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Jeg gjorde det, hvertfall frem til uke 30. Men var nok alltid den første som gikk hjem.

Skrevet

jeg er ikke det, men det er fordi jeg ikke har lyst, og fordi jeg ikke har noen som presser meg til det. Jeg er sliten og orker ikke det skrålet, og har behov for å ta ekstra vare på meg selv. Synes det er befriende at jeg kan "slippe" å gå ut på en stund...

men for all del, hadde jeg hatt lyst, hvorfor ikke?

Skrevet

jeg er alltid med =) uke 32 nå

Skrevet

Jeg og kjæresten min bodde i egypt i 3 mnd når jeg var gravid. Dro tilbake til norge i uke 29. Han jobbet der, men oppholdet var vel mere eller mindre som en evigvarende fest for den gjengen! Så ville jeg oppleve noe var det bare å tusle seg med :P Becks alkoholfrie øl smaker som vanlig øl! Helt sant :D

Så var vi 3 uker i hellas, og der var det nesten samme suppa! Var litt lengre på vei da, så vi orket ikke så mye "fest". Dro hjem derfra i uke 35.

Selger Becks i Hellas også :D

De 6 siste uken satt jeg forsåvidt KUN inne.. hadde fått nok :P

Om man klarer det så hvorfor ikke! Eneste jeg var litt redd for å være i lokaler med mye folk da folk blir ganske uberegneli i fylla. Så når lokalene begynnte å fulles dro jeg oftest hjem.

Skrevet

Jeg er med, er i uke 38 nå. Men så er jeg over 30, så vennegjengen min er ikke av den "dansende, stupfulle" typen lenger ;-)

Og nå har jeg jo permisjon i tillegg, så da kan jeg bare sove lenger neste dag :-D

Skrevet

Selvsagt!! Har hatt vorspiel her også mange ganger jeg! GØY! :D

Men er ikke akkurat alltid sistemann til å gå hjem lenger.. ;)

Skrevet

Jeg har også vært med i svangerskapet.Har heller ikke noen som presser meg med som hun over her et sted skrev at hun ikke hadde,men de har spurt og har jeg lyst har jeg vært med.

Syns det er deilig å komme ut blandt folk,snakke med folk jeg kanskje ikke har sett på en stund osv....er vel kanskje litt anderledes nå som det har vært sommer,vet ikke helt hvordan jeg hadde vært om det hadde vært vinter og mer stappfullt inne på slike steder.

Er orken der,er jeg med og koser meg veldig med å treffe mennesker og skravle..men så er heller ikke mine venninner av den typen som drikker seg full,jeg har kjørt og de har vært klare på at det er bare å si ifra når jeg vil hjem....da drar de også.

Deilig å komme seg ut litt iblandt.....blir jo liksom en liten stund til neste gang...så for meg har det vært veldig ok.

Bare å bli med hvis du orker og har lyst vel.Ser ingenting problemer med det.:-)

Skrevet

yes! har vært ute de 3 siste helgene nå.. konsert på fredag. 38 uker på vei:)

Gjest eelis+guttespire
Skrevet

Jeg har vært med ut på byen tre ganger, tror jeg. Er 31 uker på vei, og har rett og slett ikke tålmodighet til fulle folk som skal kjenne på magen hele tida. Det går litt på hva man selv orker, tror jeg :-)

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...