nesten30 Skrevet 18. august 2009 #1 Skrevet 18. august 2009 Nyter kvalitetstid for meg selv i godstolen. Har nettopp spist litt lunsj og nå koser jeg meg med en kakaokopp, mens den lille skatten i magen sparker og lager rare bevegelser utenpå magen min:) Tenk....... nå er det bare venting igjen. Syns det er kjempespennende. Og håper jeg får kose meg i tre uker til før vår lille prinsesse ankommer:)
MathildeC Skrevet 18. august 2009 #2 Skrevet 18. august 2009 Heldiggris!! Jeg gleder meg sånn også! Og håper at skatten ikke kommer før ca termin..
nesten30 Skrevet 18. august 2009 Forfatter #3 Skrevet 18. august 2009 Verdt å glede seg til:) Deilig å kunne være hjemme med god samvittighet og gjøre akkurat det en har lyst til:) Og ikke minst... sove så lenge en vil om morgenen;)
Venter09<3med ny spire Skrevet 18. august 2009 #4 Skrevet 18. august 2009 første permisjonsdag her oxo. håper bare ikek det er lenge til lillegutt kommer nå. har fått hjemme siden 13 juli. pga bekken smerter og for at jeg er så sliten.
Nangiliama Skrevet 18. august 2009 #5 Skrevet 18. august 2009 Begynte i går jeg - og herlighet så deilig! Bare tenke på meg selv hele dagen mens jeg pusler litt rundt.. mitt eneste mål i dag er å bake brød, og de står nå til heving.. Skal bli godt å få samlet litt krefter til barselstiden!
1gang09 Skrevet 18. august 2009 #6 Skrevet 18. august 2009 jeg begynner min om torsdagen!:-) Men nå har jeg gått hjemme siden mars jeg pga bekkenløsing, så blir vel ikke stor forandringen:-(
mymy Skrevet 18. august 2009 #7 Skrevet 18. august 2009 Ååååå gleder meg sånn! To dager igjen på jobb og så skal jeg også kose meg med huslige sysler, hvile, BiM og annet kos.
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå