Gå til innhold

Jippi....... første permisjonsdag:)

Anbefalte innlegg

Skrevet

Nyter kvalitetstid for meg selv i godstolen. Har nettopp spist litt lunsj og nå koser jeg meg med en kakaokopp, mens den lille skatten i magen sparker og lager rare bevegelser utenpå magen min:)

Tenk....... nå er det bare venting igjen. Syns det er kjempespennende. Og håper jeg får kose meg i tre uker til før vår lille prinsesse ankommer:)

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Heldiggris!! Jeg gleder meg sånn også! Og håper at skatten ikke kommer før ca termin..

Skrevet

Verdt å glede seg til:) Deilig å kunne være hjemme med god samvittighet og gjøre akkurat det en har lyst til:) Og ikke minst... sove så lenge en vil om morgenen;)

Skrevet

første permisjonsdag her oxo. håper bare ikek det er lenge til lillegutt kommer nå. har fått hjemme siden 13 juli. pga bekken smerter og for at jeg er så sliten.

Skrevet

Begynte i går jeg - og herlighet så deilig! Bare tenke på meg selv hele dagen mens jeg pusler litt rundt.. mitt eneste mål i dag er å bake brød, og de står nå til heving.. Skal bli godt å få samlet litt krefter til barselstiden!

Skrevet

jeg begynner min om torsdagen!:-)

Men nå har jeg gått hjemme siden mars jeg pga bekkenløsing, så blir vel ikke stor forandringen:-(

Skrevet

Ååååå gleder meg sånn! To dager igjen på jobb og så skal jeg også kose meg med huslige sysler, hvile, BiM og annet kos.

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...