Tweak Skrevet 18. august 2009 #1 Skrevet 18. august 2009 Har lett og lett etter en gravidbukse som er sånn dressbukse og som helst ikke skulle være så himla dyr. Drøyde det vel i det lengste før jeg kastet inn håndkleet og investerte i ei bukse fra mamasita til 700 kr som jeg fikk i posten i dag. De gamle buksene mine ble holdt sammen av en sikkerhetsnål og jeg kneppet den diskret opp om jeg skulle sitte lenge. Ingen som så det under de lange genserene mine, he he. Vel hjemme ble buksen sporenstreks byttet ut med en joggebukse o.l. Men i dag fikk jeg altså mammabuksa i posten og den satt utrolig godt på! For en befrielse for magen! :-) Den er litt stor, men den ser helt ok ut i forhold til størrelsen og så er det stretch i den så jeg kan vokse. Nå må jeg bare få lagt den opp, så jeg må finne fram symaskina i løpet av dagen. (det er et pes å være kort i beina...) Det frister IKKE å dra fram de gamle buksene igjen, he he. Har nesten dårlig samvittighet for at jeg ikke kjøpte buksa før!
Guttemamma x 3 Skrevet 18. august 2009 #2 Skrevet 18. august 2009 Ja, det er utrolig godt å få på mammabukser etter hvert. Ingen grunn til å vente. Kan like godt kjøpe med en gang så man får brukt klærne noen måneder før de legges bort.
Terese med to jenter Skrevet 18. august 2009 #4 Skrevet 18. august 2009 Hvor langt er du på vei da? Jeg er bare 13 uker, men merker at buksene er litt trange, spesielt på kvelden, må ha knappen åpen lurer på hvor lenge jeg kan vente før jeg må ha nye...
Tweak Skrevet 18. august 2009 Forfatter #5 Skrevet 18. august 2009 Jeg er 19+0 i dag :-) Men buksa har vært stram i ukesvis og jeg hadde nok hatt det mye mer behagelig med mammabukse da jeg var 13 uker jeg også. Har faktisk en capribukse som er mammabukse som jeg kjøpte i uke 11/12 (trengte ny capribukse og hvorfor kjøpe vanlig liksom). Den buksa har vært utrolig deilig å gå i, men været har vært utrolig dårlig, alt for kaldt og vått til å gå i capribukse... Mitt råd er å bare kjøpe bukse om du føler det vil være mer behagelig! Det er absolutt verdt det (sier jeg etter bare noen timer i denne buksa, he he).
mitt hjerte ❤ mitt liv Skrevet 18. august 2009 #6 Skrevet 18. august 2009 Helt enig! Trengte VELDIG bukse, men kunne sikkert klart meg flere uker uten mammabukse enda- bruke mye tights osv, men aldri, aldri i verden at jeg angrer! Mammabukser ruler!
gutt09+*11 Skrevet 18. august 2009 #7 Skrevet 18. august 2009 Har kun kjøpt ei hverdagsbukse.. Og har ikke tenkt å kjøpe inn flere. For dyrt til å kun ha en begrenset periode i livet. Men er stor tilhenger av tights.. Behagelig og koster ikke all verden.. Anbefales.. ( kan også kjøpes som mammatights)
Turbomamma<3<3<3 Skrevet 18. august 2009 #8 Skrevet 18. august 2009 Hehe, jeg kjøpte meg mammabukse allerede i uke 10 eller noe jeg.. Også hadde jeg et par fra forrige svangerskap. Det er mye bedre å ha på ja!
ღLykkelig mღmmღ til to:) Skrevet 18. august 2009 #9 Skrevet 18. august 2009 Jeg investerte i to sommerbukser fra mama på H&M tidlig i sommer. Har ikke blitt alt for mye brukt. Har regnet i hele sommer, så har for det meste blitt mammatights med lange topper og støvletter. Hadde en svart dressbukse jeg kjøpte på salg for hele 100kr som er blitt brukt en del på jobb (bartender), men følte meg ikke vell utseendemessig. Så forrige uke ble det kjøpt inn en olabukse og en annen en. Godt å ha noe frem til høsten nå. Har termin 28. november. Men nå er det stopp også! Alt for mye penger på noe som ikke blir brukt lenge. Men overkommerlig på H&M. Må si det var godt å legge bort de vanlige buksene med strikk i knappehullet nå Føler meg så mye bedre. Og tror det samme gjelder for den lille i magen. Inne i uke 26 nå. Blir kun kjøpt "vanlige" overdeler. Helst noe som kan brukes etter fødsel også. Men håper jo selvfølgelig at det fort blir for stort;P
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå