Anonym bruker Skrevet 18. august 2009 #1 Skrevet 18. august 2009 Jeg er gravid og veldig lysten om dagen at jeg innrømmer at jeg nok onanerer 1-2 ganger i uken på jobben. Noen flere som har det slik?
Anonym bruker Skrevet 18. august 2009 #2 Skrevet 18. august 2009 Nei, det er en høyst privat affære! Kan man få spørre hva du jobber med/som?
moota m storebror&lillebror Skrevet 18. august 2009 #3 Skrevet 18. august 2009 Det har jeg aldri kommet på en gang. Heller ikke når jeg jobbet som passiv nattevakt.
Anonym bruker Skrevet 18. august 2009 #4 Skrevet 18. august 2009 Aldri hendt, gitt! Man klarer jammen å styre lystene sine såpass! Leste om ei her inne som onanerte på jobben sin. Hun jobber på barnehage. Er ikke deg, tilfeldigvis, HI?? Synes det må gå an å styre seg litt!
Anonym bruker Skrevet 18. august 2009 #5 Skrevet 18. august 2009 "_i_ barnehage", så slipper jeg å bli hengt for den feilen.
Daddy-Oh Skrevet 19. august 2009 #6 Skrevet 19. august 2009 Må innrømme at jeg har onanert på jobb. Om jeg har vært skikkelig opphisset så har det vært vanskelig å ikke gjøre noe med det. Men så er jeg gutt også da, hehe, og vi har kanskje lettere for å gjøre sånt, hvor og når som helst?
Anonym bruker Skrevet 19. august 2009 #7 Skrevet 19. august 2009 Som arbeidsgiver håper jeg at mine ansatte faktisk jobber, og styrer lystene til de kommer hjem.. Såpass selvkontroll må man vel kunne forvente av normale voksne folk, de fleste har jo 16 timer i døgnet da de ikke jobber.
Anonym bruker Skrevet 19. august 2009 #8 Skrevet 19. august 2009 For lenge siden hadde jeg en så kjedelig jobb at jeg rett og slett ble kåt og satt og tenkte opphissende tanker. Satt og chattet på sexchat og gikk opp på toalettet og onanerte nesten daglig. Var ganske opphissende og sitte i åpent landskap og være kåt. Hadde pulten min opp langs veggen og litt unna de andre...ble faktisk litt kåt av å tenke på det nå (er IKKE på jobb ha ha)
Daddy-Oh Skrevet 19. august 2009 #9 Skrevet 19. august 2009 til 08:35 Dad syntes jeg kanskej du bør si til røykerene også at de bør holde seg til de kommer hjem. I TEORIEN er det ikke noen forskjell og det tar ikke lengre tid å onananere enn alle de røykpausene røykerene tar seg.
Anonym bruker Skrevet 19. august 2009 #10 Skrevet 19. august 2009 Haha, godt sagt Daddy-oh! Tror faktisk jeg skal sende ut en oppfordring idag til mine ansatte om at de heller bør onanere enn røyke på jobb! Mye sunnere da gitt ;-) Takk for tipset!
Daddy-Oh Skrevet 19. august 2009 #11 Skrevet 19. august 2009 Hehe, ja det er jo ikke skadelig å onanere og jeg er sikker på at det ikke gir MINDRE glad følelse blant de ansatte, hehehe--- Tenk en arb.dag hvor alle bare går rundt og smiler og er fornøyde og "avslappet" ;-)
Anonym bruker Skrevet 19. august 2009 #12 Skrevet 19. august 2009 Tenk deg en arbeidsdag hvor alle ansatte onanerer om hverandre, etter tur, hvor som helst i bygningen, og alle går rundt med fårete smil og kåte tanker dagen lang. Nei takk! På et sånt sted vil iallefall ikke jeg jobbe.
Daddy-Oh Skrevet 19. august 2009 #13 Skrevet 19. august 2009 hehe, tror ikke vi mente det så seriøst akkurat. Men men....ville bare frem til at det er strengt tatt samme hva man bruker "røykepausene" sine til....
Anonym bruker Skrevet 19. august 2009 #15 Skrevet 19. august 2009 Jeg har faktisk et par arbeidsoppgaver som gjort på den riktige måten er såpass opphissende at det skjer mer eller mindre automatisk. Gutta skjønner ikke hvorfor jentene tilbyr seg å gjøre akkurat de tingene med glede ;-)
Anonym bruker Skrevet 19. august 2009 #17 Skrevet 19. august 2009 Til 16:28 Da tror jeg du har en ganske annen jobb enn meg ;o
solei Skrevet 19. august 2009 #18 Skrevet 19. august 2009 Signerer den! Men alt til rett tid og rett sted! Med det mener jeg det er ok..men til rett tid. Selv har jeg overhodet hverken mulighet eller tid til å onanere på jobb!
Anonym bruker Skrevet 19. august 2009 #21 Skrevet 19. august 2009 Litt morsomt innlegg egentlig. En britisk undersøkelse viser at daglig onanering er sunt for kropp og sjel. Britiske sexologer har også gått så langt som å si at ALLE som jobber, burde ha 30 min pause til å ha sex/onanere med orgasme. De mener at folk da blir mer avslappet, mindre stresset, mer overskudd til jobb....ja listen var lang
Anonym bruker Skrevet 19. august 2009 #22 Skrevet 19. august 2009 Jeg også lurer på hva slags jobb 16:28 har
Anonym bruker Skrevet 19. august 2009 #23 Skrevet 19. august 2009 Jepp, det hender faktisk at jeg onanerer på jobb. Hva er så galt med det?
Daddy-Oh Skrevet 19. august 2009 #24 Skrevet 19. august 2009 ho vil tydeligvis ikke svare på hvilken jobb ho har..... det var dumt det... Nei ikke no galt i å onanere på jobben faktisk.....
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå