Anonym bruker Skrevet 18. august 2009 #1 Skrevet 18. august 2009 Her blir det en del rosa, men da mest i t-skjorte, genser. Bukser er stortsett andre farger. Synes det er fint, men synes den cerise rosa er finest. Hva med dere andre?
Anonym bruker Skrevet 18. august 2009 #2 Skrevet 18. august 2009 Har en kusine som kjøper bare rosa til jenta si, he he. Nydelig liten jente. Men nå har hun begynt å kjøpe noe i lilla og da.
Ranveig R Skrevet 18. august 2009 #3 Skrevet 18. august 2009 Har arva det meste av tøyet til jenta vår, men når eg kjøpar eller syr sjølv går det mest i kvitt, lilla og grønt. Av og til har ho på seg noko rosa, men då skarpe rosafargar. Babyrosa er ikkje spesielt sjarmerande til ei jente med litt raudleg hår ;o)
Fire småtroll Skrevet 18. august 2009 #4 Skrevet 18. august 2009 Den ene jenta mi går mest i rosa, hun kler det veldig godt.. Den andre jenta mi kler mørkere farger mye bedre, så når jeg kjøper tøy til henne kjøper jeg heller mørk lilla, blått osv. Men hun har endel rosa likevel da, siden hun arver etter storesøster.
moota m storebror&lillebror Skrevet 18. august 2009 #5 Skrevet 18. august 2009 Storesøster er 4 år og velger det meste av klærne sine selv. Hun er veldig glad i dongribukser, og røde klær ellers. Men varierer heldigvis en del. Og "lynet mqueen(?)" er veldig poppis på klærne =) Jeg kledde henne i en del rosa klær når hun var liten, synes det var veldig søtt.
Dunder Skrevet 18. august 2009 #6 Skrevet 18. august 2009 Nei, bruker minst mulig rosa. Synes det er alt for søtt og "dukkete".
Countess Skrevet 18. august 2009 #9 Skrevet 18. august 2009 Ikke noe mere enn "vanlig" tror jeg. Bruker mest lilla, rosa, og hvitt.. Grønt er også fint, men er litt opptatt av at folk skal se det er jente Så da blir det "jentefarger", og litt blått og grønn blanda inn
Anonym bruker Skrevet 18. august 2009 #11 Skrevet 18. august 2009 Vet ikke om det er masse, men er ikke redd for å kle henne i rosa. Har heller ikke noe forhold til at rosa er for søtt, og dermed motstander av det (som enkelte her er bare for å markere seg).
Anonym bruker Skrevet 18. august 2009 #12 Skrevet 18. august 2009 Liker å kle henne i andre farger - blir for mye rosa og det er alt for søtt og jentete. Butikkene selger alt for mye rosa og dalleteting til jenter. Fysj!
malingus Skrevet 18. august 2009 #13 Skrevet 18. august 2009 Minst mulig. Jeg syns rosa er en fryktelig farge som egentlig ingen kler. Men dessverre, noe blir det. Får jo gaver, arver og sånt...
Bæ bæ lille lam:)™ Skrevet 18. august 2009 #14 Skrevet 18. august 2009 Blir endel rosa,men hun kler det godt:) Prøver å ikke kle henne i rosa fra topp til tå da,kan bli litt mye også.Bruker også endel brunt,hvitt og blått også.Og noe rødt.
Countess Skrevet 18. august 2009 #15 Skrevet 18. august 2009 Haha.. må bare kommentere det nicket da iforhold til tråden.. Bæ bæ det rosa lam
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå