thea - M har gull i gulping Skrevet 18. august 2009 #1 Skrevet 18. august 2009 Jeg har en kjempe fin kjole i silke, og så sølte jeg melk på den (min egen vel og merke) og det er fortsatt to flekker der som ikke går bort.. Det har blitt sånne skjolder.. Resten av melken gikk bort etter at jeg håndvasket den. Og jeg som som hadde planer om å bruke denne kjolen flere en en gang. Er det noen som vet hvordan man kan fjerne disse skjoldene??
Anonym bruker Skrevet 18. august 2009 #2 Skrevet 18. august 2009 Ta den med til et renseri. Silke tåler dårlig vann. Og er morsmelka di enda litt fet, så har du nok få sjanser til å klare det selv.
thea - M har gull i gulping Skrevet 18. august 2009 Forfatter #3 Skrevet 18. august 2009 okay:) da prøver jeg det!!! Men om de ikke forsvinner etter det, kan jeg klage til butikken da? Kosta liksom litt den kjolen da!
Anonym bruker Skrevet 18. august 2009 #4 Skrevet 18. august 2009 Det er jo ikke forbudt å søle på klær. Det bør klær tåle. Men hva står det på vaskelappen? Sålenge du ikke har gjort noe du ikke skulle gjort, så skulle det vel ikke være noe problem å få det fjernet på et renseri.
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå