JenteOgGutterMamma! Skrevet 18. august 2009 #1 Skrevet 18. august 2009 Hei! Er du den samme som var inne på spåsidene for noen år siden? Der var dei ei som het Samsyn som spådde meg på nettet e-mail! Jeg ble spådd og at det stemte skremmende bra det hun skrev!!! Bl.a noe som skulle skje ca 1/2 år frem i tid!
Samsyn, Camilla og Therese Skrevet 18. august 2009 #2 Skrevet 18. august 2009 Heisann Er nok ikke meg. Har vært på barn i magen i 3 år nå men aldri spådd noen :-)
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå