I+B Skrevet 18. august 2009 #1 Skrevet 18. august 2009 Var hos jordmor i går, og hun undersøkte meg. Var moden og klart for fødsel. Etter undersøkelsen begynte jeg å blø litt. Gikk meg en tur i går kveld, og hadde svake murringer i rygg og mage utover kvelden. Men etter at jeg la meg i går kveld tok det seg virkelig opp. Fikk sterke murringer i ryggen og magen og nedover beina, og lå og vrei meg og kjente på disse til kl 5 i dag tidlig. Da fikk jeg endelig sove litt igjen. Da jeg stod opp, og skulle på badet og fikse meg, kjente jeg at det kom noe i trusa. Da var det enda litt mer blod... Kan dette være tegn på at fødselen nærmer seg tro??
I+B Skrevet 18. august 2009 Forfatter #2 Skrevet 18. august 2009 Glemte å nevne at jeg har 4 dager igjen til termin..
mamma til 2 prinsesser :) Skrevet 18. august 2009 #3 Skrevet 18. august 2009 Høres sånn ut, men vet ikke helt hvordan det er med blødninger på slutten, ville kanskje hørt litt med føden hva de sier til det?
I+B Skrevet 18. august 2009 Forfatter #4 Skrevet 18. august 2009 Tenkte kanskje at blødningene kan komme fra undersøkelsen hos jordmor i går? Noen som har vært borti noe lignende? Murringene har roa seg litt utover dagen, så håper de tar seg opp igjen snart! Fikk skikkelige forhåpninger i natt, og lå bare og venta på at riene skulle starte, men de kom aldri..
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå