Gå til innhold

Anbefalte innlegg

Skrevet

Var hos jordmor i går, og hun undersøkte meg. Var moden og klart for fødsel. Etter undersøkelsen begynte jeg å blø litt. Gikk meg en tur i går kveld, og hadde svake murringer i rygg og mage utover kvelden. Men etter at jeg la meg i går kveld tok det seg virkelig opp. Fikk sterke murringer i ryggen og magen og nedover beina, og lå og vrei meg og kjente på disse til kl 5 i dag tidlig. Da fikk jeg endelig sove litt igjen. Da jeg stod opp, og skulle på badet og fikse meg, kjente jeg at det kom noe i trusa. Da var det enda litt mer blod... Kan dette være tegn på at fødselen nærmer seg tro??

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Glemte å nevne at jeg har 4 dager igjen til termin..

Skrevet

Høres sånn ut, men vet ikke helt hvordan det er med blødninger på slutten, ville kanskje hørt litt med føden hva de sier til det?

Skrevet

Tenkte kanskje at blødningene kan komme fra undersøkelsen hos jordmor i går? Noen som har vært borti noe lignende?

Murringene har roa seg litt utover dagen, så håper de tar seg opp igjen snart! Fikk skikkelige forhåpninger i natt, og lå bare og venta på at riene skulle starte, men de kom aldri.. :(

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...