Gå til innhold

hjelp meg litt,trenger råd

Anbefalte innlegg

Skrevet

har fått litt brunlig utflod,er 16 uker,er det farlig?har snakka med en overlege her jeg er på behandling og fosterlyd finner ejg med babysounden min og kjenner små spark i magen,

gynekologene i fredrikstad mener vi skal avvente,men jeg vil ha en ultralyd idag for å være sikker på at alt er som det skal,da kan jeg ihvertfall roe meg ned litt.

syns dere det er urimelig av meg å kreve dette?

jeg mista i uke 15 sist men da hadde jeg vanlige blødninger fra uke 6 av og til.så jeg vil gjerne at alt skal følges opp siden jeg ikke bor her i askim,men bor i florø.har ingen nær familie rundt meg nå

har ikkehatt blødninger i dette svangerskapet.

please hjelpe meg

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Har hatt litt brunlig utflod selv. Jeg er 10+4 i dag og har også aborter bak meg. Jeg syns ikke du er urimelig i det hele tatt når du vil ha ultralyd. Man skal ikke gå rundt og være redd i svangerskapet mer enn nødvendig og det burde være en smal sak å få presset deg inn på en akutt time. Jeg fikk iallefall beskjed av jordmor at det var jeg som bestemte og at jeg skulle føle meg komfortabel og trygg. I mitt tilfelle var utfloden ufarlig og hjertet slo fint på ul. Men du verden så godt det var å få det bekreftet. Stå på ditt, du er ikke gravid så mange ganger i løpet av livet og bedre å skjekke en gang for mye enn en gang for lite mener nå jeg.

Masse lykke til,

Skrevet

alt var bra,men skulle være forsiktig med sex fremover,ungen hadde det bra.

god natt

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...