Anonym bruker Skrevet 18. august 2009 #1 Skrevet 18. august 2009 Hvorfor er det noen som MÅ holde kjønn og/eller navn hemmelig når de er gravide? Jeg har aldri skjønt hvorfor!
Anonym bruker Skrevet 18. august 2009 #2 Skrevet 18. august 2009 For det gjør det mer spennende? Og gravide kvinnfolk har det der med å stjele navn fra hverandre:p
Gjest -<<- Skrevet 18. august 2009 #3 Skrevet 18. august 2009 Vi holdt munn om navnene fordi det er forbausende mange som tror at når man får vite hva ungen skal hete mens den fremdeles er i magen, kan man tillate seg å ytre sin mening om navnet helt uoppfordret. Det var ganske uinteressant hva andre måtte mene om hva ungene skulle hete, liksom.
Ranveig R Skrevet 18. august 2009 #4 Skrevet 18. august 2009 Navna har vore hemmelege fordi vi ikkje ville at alle skulle komme med meiningane sine. Det er visst slik at når babyen ikkje er fødd enno, så har alle lov til å komme med lite gjennomtenkte kommentarar på navnet..? Dessutan har vi begge gongar hatt to alternativ, det har ikkje blitt bestemt før babyen var fødd. Kjønnet har folk fått vite.
Anonym bruker Skrevet 18. august 2009 #5 Skrevet 18. august 2009 HI her. Ok, jeg kan forstå at noen ikke sier d pga kommentarer på navn etc. Selv driter jeg i hva folk måtte mene om navnet jeg har funnet til barnet. Og har ingen gravide venninner. Det er jo ikke mer spennende å holde hemmelig for folk når du selv vet kjønnet??
Anonym bruker Skrevet 18. august 2009 #6 Skrevet 18. august 2009 Jeg har ikke visst kjønnet, annet enn hva jeg selv følte det var. Navn har jeg ikke sagt på forhånd, fordi det rett og slett ikke er alltid det passer på ungen, så da er det litt dumt å han "lovt" seg et navn;) Sier en det ikke, så kan en bytte uten at noen vet det.
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå