Anonym bruker Skrevet 18. august 2009 #1 Skrevet 18. august 2009 Ser at det er så mange som drive å snakke om harry møbler, harry ditten og harry datten. Men jeg klare ikke å se for meg hva som er harry. Mange sier at flatskjerm er harry, hvorfor det? Tv er en tv. Klare ikke å se hva som er harry med det. Så om noen kan venligs forklare meg hva harry betyr. Dumt spm, men alikevel...
Anonym bruker Skrevet 18. august 2009 #2 Skrevet 18. august 2009 smakløst er en god oversettelse synes jeg.. :-)
Anonym bruker Skrevet 18. august 2009 #4 Skrevet 18. august 2009 Jeg trodde harry var litt mer sånn tøff stil, eller som "motorsykkel, skinn" stil.
Anonym bruker Skrevet 18. august 2009 #5 Skrevet 18. august 2009 Ellers synes jeg Harry som ord er ganske HARRY! For meg er det HÅRETE som gjelder;) Og en usannsynlig hårete ting er for eksempel Charterfeber he he
Anonym bruker Skrevet 18. august 2009 #6 Skrevet 18. august 2009 Smakløst, vulgært. Vulgært passer godt på store flatskjermer.
Anonym bruker Skrevet 18. august 2009 #7 Skrevet 18. august 2009 Når jeg leser ordet harry, så tenker jeg på mannfolk, ungkarsrede, skinnsofa og plakater av nakne damer på veggen, he he.
Ireyna Skrevet 18. august 2009 #8 Skrevet 18. august 2009 harry for meg er campingvogner, svenketurer, danseband, hjembrent, grilldresser, stygge skinnsofaer, teakmøbler osv. Smakløst er jo et godt ord.. Selv har jeg 50 tommer tv og syns ikke det er harry, bare fantastisk digg
Anonym bruker Skrevet 18. august 2009 #9 Skrevet 18. august 2009 Harry er for meg når noe er pretensiøst eller lite kultivert. Babynavn som er svulmende og voldsomme, selv om foreldrene bor i blokk og jobber som henholdsvis omsorgsarbeider og murer. Mat som vitner om dårlig utviklet gane, altså ikke spist mye eksotisk mat i utlandet eller ekte norsk kvalitetsmat. Dårlig mat fra pose eller boks som krever lite oppfinnsomhet eller kokkekunskaper. Interiør som forsøker å virke moderne, men som bare vitner om lite personlig stil og tapre forsøk på å gjøre det fancy. Klær som har store logoer (og i tillegg er fake), for å forsøke å vise verden hvor god råd/smak du har. Men det selvsagt vitner om det motsatte.
Anonym bruker Skrevet 18. august 2009 #10 Skrevet 18. august 2009 He he he... Harry= mannfolk. Vet ikke hvorfor, men det første ordet som dukker opp når jeg tenker på harry.
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå