Mamma til en Prins<3Juli-spire Skrevet 18. august 2009 #1 Skrevet 18. august 2009 Jeg har hatt en del stikninger i magen/underlivet. Er som noen stikker med kniv, klarer ikke gå eller noen ting når jeg får dette.. I går var det så vondt at jeg holdt på å grine, og Det varte en god stund også.. Hva kommer dette av? Er det dette som kalles nedpress? er 35 uker på vei. Førstegangs..
skorpionfruen Skrevet 18. august 2009 #2 Skrevet 18. august 2009 Ja det er nedpress, kjennes som noen stikker med kniv ja eller drar i en tråd som er festet i underlivet. Skikkelig ubehagelig. Det er modningstrening men dette kan man ha i flere uker før det skjer noe. Hos meg varierer det fra dag til dag, noen dager er det ikke der i det hele tatt og andre dager er det forferdelig.
ifie Skrevet 18. august 2009 #3 Skrevet 18. august 2009 Åh, det gjør så vondt!! Jeg har hatt det i flere dager nå (litt på og av), og til tider kjennes det som jeg sitter på hodet til ungen...! :/
MillyMy Skrevet 18. august 2009 #4 Skrevet 18. august 2009 Det har jeg hatt helt sia uke 26 ca. Bare nu i uke 32 er det blitt sånn at jeg har det vær dag å er blitt skikkelig intense .. Har ikke vært sikker på ka d e . Men trudde det bare va ungen som vridde på hode
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå