Anonym bruker Skrevet 18. august 2009 #1 Skrevet 18. august 2009 Jeg har ventet på bhg bildene til sønnen min i over 3 mnd nå ,han er den eneste som ikke har fått de enda . Jeg har ringt til fotografen 10 ganger om ikke mer og etterlyst de ,hvor de har sagt at de ikke finner de ,men nå de 2 siste gangene jeg har snakket med de har de funnet de og at de skal bli sendt hjem til meg . De 3 siste gangene jeg har snakket med de ,har de lovt meg bildene innen en uke . Jeg har fortsatt ikke mottatt noen bilder . Når bildene kommer syns dere det er frekt av meg og be om avslag på prisen ? Pga at jeg har ventet så lenge på de .Og hvor mye bør jeg be om ?
Anonym bruker Skrevet 18. august 2009 #2 Skrevet 18. august 2009 Frekt syns jeg det ikke er, men dårlig service er det absolutt. Og du burde prøve deg på litt avslag på prisen.
Anonym bruker Skrevet 18. august 2009 #3 Skrevet 18. august 2009 Ikke frekt i det hele tatt, hadde startet med halvpris, og sett reaksjonen deres derfra. Kundeservice er alfa omega spørr du meg, men ser ut som om mange butikker driter en lang marsj i det.
Anonym bruker Skrevet 18. august 2009 #4 Skrevet 18. august 2009 Hadde først bedt om halv pris ja, og sjekket reaksjonen på det. Nå har du jo "sløst bort" mye tid, krefter og tellerskritt på noe de andre tydelig har fått rett i posten. Synes ikke du skal betale det samme som dem da
Anonym bruker Skrevet 18. august 2009 #5 Skrevet 18. august 2009 jeg dreit i om det var frekt eller ikke... var ikke bhg bilder da, men de tok flere mnd før de var ferdige. Slang ut om ikke den uvanlig lange ventetiden var verd en liten rabatt... Fikk rabatten min og ble fornøyd! Husker ikke helt hvor mye jeg fikk i avslag da...
Anonym bruker Skrevet 18. august 2009 #6 Skrevet 18. august 2009 Takk for svar . Ringte de i stad for og høre om de hadde sendt bildene og da fant hun ikke igjen saken min ,så jeg måtte ta hele historien om igjen som jeg må hver gang jeg ringer dit ,med samme dama som jeg har snakket med 100 ganger før . Da ble jeg så sint at jeg nesten skjelte henne ut ,jeg sa jeg syns det var forferdelig kunde service og at jeg forventet at jeg fikk avslag i prisen på bildene. åååå,jeg blir så forbanna ..... Hi
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå