Arbeidsjernet og lille fjompen Skrevet 18. august 2009 #1 Skrevet 18. august 2009 Marineblå med seilbåt. Oh, så fine de er. Blir helt ypperlige å ha i barnehagen. Satser bare på at de er slitesterke nok for en liten krabbefant på asfalt :-)
Cupcake! Skrevet 18. august 2009 #2 Skrevet 18. august 2009 Har også bestillt slike. Gleder meg til de kommer i posten. Hadde tenkt å bestille sånne til å ha inni også men de var utsolgt Hvor har du bestillt dine?
Berta_78 Skrevet 18. august 2009 #3 Skrevet 18. august 2009 Hvilken størrelse har dere bestilt? Jeg lurer på om jeg skal kjøpe 6-18 mnd til 1 år gammel gutt, eller 1-3 år. Kjipt hvis han har vokst ut av dem til vinteren, men ett til tre år høres jo veldig mye ut...?
Ksenia & Anjem Skrevet 18. august 2009 #4 Skrevet 18. august 2009 Får kjøpt Stonz på www.barnecompagniet.no Ville tatt L, det er bare å snøre igjen så passer de
Albertine har et barn Skrevet 18. august 2009 #6 Skrevet 18. august 2009 Jeg har også bestilt Stonz, brune med blå stripe på til min datter på 1 år, i str L. Kjøpte nøytral farge slik at de kan brukes til en evt neste unge. Bestilte via barnecompagniet på fredag, tror jeg. Har fått ordrebekreftelse, men ikke noe beskjed om at den er sendt. Håper den kommer snart! Jenta mi går stødig da, men jeg synes Stonz virker mer behagelig i sandkassen osv, siden vanlige sko er så stive i ankelen.
AO3 Skrevet 18. august 2009 #8 Skrevet 18. august 2009 Noen som har brukt dem i barnehagen til barn som ikke kan gå enda? Er de vanntette, funker de bra selv om det er regn? Jeg lurer også på det med størrelse... Mini blir ett år i oktober, veldig gjennomsnittlig stor. Jeg har en venninne med en stoooor baby (litt eldre enn min), og hun har str M. Hun sa hun ikke ville kjøpt L, for de var visste enorme, ifølge henne... Noen som vet?
Ksenia & Anjem Skrevet 18. august 2009 #9 Skrevet 18. august 2009 jeg har brukt str L siden mini var 8 mnd gammel.... Enorme er de absolutt ikke
Gjest Skrevet 18. august 2009 #10 Skrevet 18. august 2009 M er 11,5 cm lange og L er 13 cm lange, så vil ikke si at de er såååå store i forhold. Jeg kjøpte L til min datter på 1 år. De kan snøres sammen. Kjøpte på Stonz.no og det gikk veldig kjapt å få de.
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå